ראשי ביקורות\סקירות ביקורות Side-by-Side – נרתיק פרימיום לאביזרים

Side-by-Side – נרתיק פרימיום לאביזרים

0
0

כצלמים בעידן הדיגיטלי אנו מוצפים באביזרים. החל מכבלים שונים, סוללות, כרטיסי זיכרון, מתאמים שונים ואפילו התקני אחסון ניידים וחצובות שולחניות. תיקצי צילום עשויים להכיל מקום ייעודי לחלק מן הציוד הקטן הזה אבל ברוב המקרים לא לכולו ואם אנו אוהבים סדר וארגון, אחד הפתרונות הכי שימושיים הוא נרתיק ייעודי שייכנס לתיק הגדול. שוק הנרתיקים לצילום ואלקטרוניקה מוצף במוצרים בגדלים ובעיצובים שונים חלקם בסיסיים וזולים ואחרים מעט איכותיים ויקרים יותר. הנרתיק אותו קיבלנו לאחרונה לביקורת מגיע מקטגוריית הפרימיום והסקירה הקצרה הבאה נועדה לבחון האם הוא מצדיק את מחירו.

Side-by-Side הוא שמו של נרתיק עזרים שהתחיל את דרכו לפני כשנה בפרויקט קיקסטרטר מוצלח באופן מפתיע שגייס כ-170 אלף דולרים מלמעלה מ-4000 איש (די נדיר למוצר נישה שכזה).

נרתיק פרימיום

side by side 2

מדובר בנרתיק איכותי מאד בגודל בינוני (27 ס”מ אורך על 10 ס”מ רוחב ובעובי 5 ס”מ) אשר בנוי מחומר גמיש המסוגל להימתח בכדי לאכסן ציוד מעט עבה יותר מעוביו הרגיל.

הנרתיק עשוי פולייסטר וניילון גמיש בחלק הפנימי (המסוגל כאמור להימתח). הוא כולל שני ריצרצ’ים גדולים וידית נשיאה בחלקו העליון המאפשר לא רק להחזיק את הנרתיק אלא גם לחבר אותו לצד תיק הצילום שלכם (אם זה אופן הנשיאה בו תבחרו – אנחנו ממליצים להכניס אותו פנימה).

התא המרכזי מחולק לארבעה “כיסים” אשר כל אחד מהם מותאם לחיבור או נשיאת ציוד אחר וכולל מחזיקים אלסטיים בגדלים שונים (אלו מתאימים לכבלים מכל הסוגים אבל יכולים להחזיק גם ציוד מסוג אחר בגודל הנכון). ישנו גם כיס פנימי עם רשת וריצרץ שמאפשר לשמור על כרטיסי זיכרון, סוללות קטנות, ברגים או כל דבר אחר שיש סיכוי שיילך לאיבוד אם סתם נזרוק אותו בתיק). אחד הכיסים פתוח ללא מחזיקים אלסטיים (היה נחמד אם הייתה לו גם סגירה מלמעלה בצורת רשת כך שתכולתו לא תיפול כשפותחים את הנרתיק).

התא השני (מצידו השני של הנרתיק) איננו מחולק והפתיחה שלו איננה מלאה (ניתן לפתוח אותו בערך 2/3 מאורכו). תא זה מתאים לציוד מעט גדול יותר וארוך יותר.

אז מה בעצם ניתן לאכסן בתוך הנרתיק של Side-by-Side? ובכן, התשובה היא לא מעט. למרות שמדובר בנרתיק בגודל בינוני הסידור הפנימי הוא יעיל למדי ואפשר לאכסן בפנים לא מעט ציוד כל עוד לא מדובר במוצרים עבים במיוחד. בין השאר הצלחנו להכניס בפנים כבדלים מסוגים שונים (כבלי USB, HDMI, כבלי הטענה שונים ועוד), מספר סוללות למצלמה, כרטיסי זיכרון, מתאמים וברגים שונים, פלטה או שתיים, אוזניוצ ומיקרופון דש קטן ואפילו דיסק קשיח חיצוני או לחילופין חצובה שולחנית (גם שלט חוטי גדול יחסית נכנס פנימה אם וויתרנו על החצובה).

שתי קונפיגורציות של ה-Side-by-Side

configurations

בסרטון הביקורת הקצר שהכנו למטה (לאתר הבת שלנו בשפה האנגלית LensVid) ניתן לראות שתי קונפיגורציות שונות של ציוד שהצלחנו להכניס לנרתיק של Side-by-Side (החברה שלחה לנו 2 יחידות – האחת בגרסת הפרימיום שמתאימה מאד כמתנה מהודרת וכוללת מחזיקי מתכת עם הכיתוב Side-by-Side ואפשרות לרשום את פרטי הבעלים מהצד השני בדומה למזוודה גדולה – לא שימושי במיוחד אבל אסתטי).

אז בשורה התחתונה מה אנו חושבים על ה-Side-by-Side? בשוק יש המון נרתיקים לאביזרים אלקטרוניים בגדלים ומסוגים שונים. ב-e-bay לבד ניתן למצוא עשרות דגמים במחירים שמתחילים מדולרים בודדים ואנו רכשנו כמה כאלו על פני השנים והם עושים את העבודה. באתרים כמו Amazon אפשר למצוא גם את המוצרים הזולים אבל גם כמה מוצרי פרימיום באיכות גבוהה יותר שמחיריהם מתחילים מכמה עשרות דולרים. הנרתיק של Side-by-Side שייך לחלק הגבוה יותר של הקטגוריה הזאת ומבחינת איכות בנייה, חומרים ואריזה (בטח אם מדובר במתנה – בגרסת הפרימיום כאמור) הוא ללא ספק מסמן V גדול בכל הקריוטריונים הרלוונטיים. החסרון האמית היחיד הוא המחיר. בגרסה הרגילה מדובר במוצר שעלותו לצרכן 40 דולרים ובגרסת ה”המתנה/פרימיום” כ-50 דולרים. זה סכום לא מבוטל בשביל נרתיק עזרים בינוני. מצד שני אם אתם אוהבים מוצרים איכותיים שילכו איתכם הרבה שנים קדימה או סתם מתנה יפה למי שיש לו הרבה ציוד – אנו בהחלט יכולים להמליץ.

ביקורת וידאו קצרה שפרסמנו באתר הבת שלנו LensVid

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *