ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 18-24/12/2010

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 18-24/12/2010

0
0

לצערנו גם במייל שנשלח השבוע הופיעה תקלה בקישורים ואנו מתנצלים על כך. להלן הניוזלטר עם הקישורים התקינים. אנו עושים מאמצים לפתור את התקלה.

החדשות השבוע עמדו בסימן טכנולוגי עם שלוש ידיעות העוסקות בצורה זו או אחרת באופיו של שוק הצילום בשנים הבאות. בין השאר הבאנו ראיון בלעדי עם נציגת חברת אפסון (אירופה) בו ניסינו לבחון מה מתכננת החברה בתחום הצילום בעתיד הקרוב. סקופ נוסף הגיע דווקא מן הבלוג עם קמפיין מקורי של חברת קנון אשר צפויה להציע ככל הנראה בקרוב אפשרות לשלוח תמונה ולקבל ציור דומה בצבעי שמן בעבודת יד.

הדים רבים עורר השבוע הטור החדש שלנו אשר סקר את עשרת מצלמות הרפלקס הנמכרות ביותר באמזון בדצמבר ואנו מתכננים בשבועות הקרובים טורי המשך אשר יעסקו בעדשות ובמצלמות הקומפקטיות הנמכרות ביותר ברשת.

במדור זווית אישית פורסם השבוע הטור של הצלמת נטלי שור אשר זכה לתגובות ולביקורות רבות – צוות MegaPixel עוסק בימים אלו בהרחבה משמעותית של מדור זווית אישית ובהוספת שורה של כותבים חדשים למדור המתרחב.

אנו מתקרבים לסוף שנת 2010 ואלו אשר טרם הצביעו לסקר השנתי שלנו לבחירת מצלמת השנה מוזמנים לעשות כן עד סוף השבוע הבא (הסקר מופיע בכל עמוד באתר מצד ימין).

חדשות השבוע

מן הבלוג

מבזקים

זווית אישית

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *