ראשי מגזין קנון תצייר אותך

קנון תצייר אותך

1
0

חברת קנון צפויה להשיק לקראת עונת החגים הקרבה שירות חדש וייחודי – ציור שמן ביד של תמונות אותן ישלחו המשתמשים.

אנו חייבים להודות כי כאשר קראנו את המידע (אשר התפרסם לראשונה בבלוג של חברת ההפקה אשר הכינה את סרטון הפרסומת לשירות החדש) שפשפנו את עיננו בתדהמה, מצד שני מדובר בחברה רצינית ומקצועית ואין סיבה להטיל ספק במידע אותו היא מפרסמת, מה גם שרובו נוגע לתהליך העבודה על הסרטון (לחילופין אם מדובר היה בגימיק שיווקי של חברת קנון יש להניח שהעניין כולו היה זוכה לסיקור נרחב בהרבה – דבר שלא קרה עד כה).

קנון ציירי לי תמונה:

Canon Artworks paint 2

בשלב זה הפרטים הידועים מצומצמים למדי (השירות טרם הוכרז רשמית על ידי חברת קנון) ולפיכך לא קיים תמחור או מידע בנוגע לאזורים בהם השירות צפוי להיות זמין (בפרסומת ניתן לראות את הלוגו של קנון קנדה רמז אפשרי לגבי זמינות השירות).

הפרסומת לשירות שטרם הוכרז:

הסרטון אותו הכינה קבוצת still motion מקנדה המתמחה בצילום אומנותי וקריאטיבי במיוחד של חתונות (הצוות עבד בין השאר בצילום חתונות לאולפני קולנוע), נועד לשקף את ההשקעה הרבה ותשומת הלב אותו צפויה קנון להכניס לכל תמונה מצוירת. כיאה לפרסומת לחברת קנון הסרטון כולו צולם באמצעות ציוד של החברה (מצלמות EOS 7D ו-EOS 5D MARK II).

מעניין במיוחד לראות חלק מן הציוד אשר שימש לצורך צילום הסרטון (מאחורי הקלעים):

אנו נדע כנראה האם קנון אכן מתכננת להשיק את השירות (תחת המותג “Canon Artworks”) כבר בימים הקרובים.

עדכון: תודה לגולשינו חדי העין אשר הסבו את תשומת ליבנו לכך שהשירות החדש של קנון נפתח בקנדה. גם מחירים כבר יש (נעים בין כ-300-600 דולר בהתאם לגודל התמונה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    yitzy

    26/12/2010 ב 4:49 AM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *