ראשי חדשות הכרזות מוצרים סנדיסק משיקה דור שני של כונני Extreme PRO Portable SSD וה-Extreme Portable SSD

סנדיסק משיקה דור שני של כונני Extreme PRO Portable SSD וה-Extreme Portable SSD

0
0

חברת סנדיסק (כיום חלק מחברת WD העולמית) השיקה לאחרונה שני כונני SSD מסדרות ה-Extreme PRO Portable SSD וה-Extreme Portable SSD כוננים אלו מהווים דור שני לשתי הסדרות הפופולאריות הללו והם מכפילים את מהירות הכוננים מהדגמים הקודמים.

החזרה מהסגר מאפשרת לנו להשלים כמה פערים בהכרזות שהיו בתקופה האחרונה. במהלך הסגר השיקה סנדיסק את ה-Extreme PRO Portable SSD V2 – גרסה שנייה ואולטרה מהירה לכונני ה-Extreme PRO Portable SSD שעושה שימוש בתקן NVME עם מהירויות העברה כפולות מהדור הקודם – עד 2000MB/s קריאה וכתיבה לדברי החברה. קצבי העברה כאלו בכונן נייד מאפשרים עריכה מהכונן עצמו כולל עריכות 4K מורכבות ועריכות 8K.

סנדיסק Extreme PRO Portable SSD V2

SanDisk Extreme PRO® Portable SSD V2 2

הדגם השני שהושק הוא ה- Extreme Portable SSD V2 (ללא ה-PRO בשם – מבלבל אנחנו יודעים, מה גם שכל הכוננים נראים זהים אז חשוב לקרוא את האותיות הקטנות כי ההבדלים משמעותיים). הדגם החדש זהה בתכונותיו לדגם ה-PRO אבל מגיע עם מהירות של 1000MB/s (כפול מדגם הלא PRO הקודם).

מעבר לנושא המהירות הכוננים החדשים המגיעים בנפחים של 1TB/2TB (לסדרת ה-PRO) ו-500GB/1TB/2TB לסדרה הרגילה, עמידים בנפילות מגובה של עד שני מטרים, וכן בתקן הקשחה IP55 (אבק/לחות) והם בעלי מבנה האלומיניום (עם מעטה סיליקון) שנועד לפיזור חום משופר (מניסיון נגיד כי כונני NVME מהירים בהחלט מתחממים בזמן פעולה).  מעבר לכך הכוננים כוללים הצפנה אופציונאלית של 256bit.

אנו בוחנים בימים אלו את הדור הנוכחי של הכוננים מסדרת ה-PRO (עם מהירויות העברה גבוהות גם כן – עד כ-1000MB/s – כתבה תתפרסם בשבועות הקרובים) ובשנה שעברה בדקנו את כונן ה-Extreme Portable SSD מהדור הראשון של סנדיסק (שלא עשה שימוש בטכנולוגיית NVME והגיע למהירויות של כ-500MB/s לערך – ראו ביקורת).

בכל הנוגע למחירים, דגמי ה-PRO יימכרו תמורת כ-300 דולרים ל-1TB ודגם ה-2TB תמורת כ-400 דולרים. הסדרה הרגילה תימכר תמורת 95 דולרים, 160 דולרים ול-355 דולרים (500GB או 1TB או 2TB בהתאמה) ותהיה זמינה לקראת סוף 2020.

מותאם לעריכה ברזולוציות וקצבים גבוהים במיוחד

SanDisk Extreme PRO® Portable SSD V2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *