ראשי חדשות סוני מציגה הצצה ראשונה ל-FX6 ולעתיד הקרוב של ליין הוידאו המקצועי

סוני מציגה הצצה ראשונה ל-FX6 ולעתיד הקרוב של ליין הוידאו המקצועי

0
0

בהודעה רשמית לעיתונות מוקדם יותר היום חשפה סוני מעט (מאד) פרטים אודות מצלמת הוידאו המקצועית החדשה – ה-FX6 וגם פרטים אודות עדכוני קושחה משמעותיים עבור מצלמות אחרות בליין הוידאו/קולנוע של החברה.

אז מה בעצם אנו יודעים אחרי ה”טיזר” שסיפקה סוני מוקדם יותר היום בקשר ל-FX6? האמת, לא יותר מידי. סוני ניפקה תמונה ברזולוציה נמוכה יחסית של צידה של המצלמה שנראה קטן יחסית (אין נתוני גודל אז קשה לשפוט בדיוק), אין בשלב זה גם שום מידע טכני ממשי אודות המצלמה מסוני עצמה אבל אנו מרשים לעצמנו לשער שהיא “תירש” לפחות חלק מהמפרט של ה-A7S III. מה שכן הפרט הכי חשוב למי שעשוי להתעניין במצלמה הוא הודעה רשמית של סוני כי היא תוכרז רשמית עד סוף השנה (אפשר להניח בזהירות שמדובר על השבועות הקרובים משום שבדצמבר לרוב אין הכרזות).

התמונה הרשמית (זאת הרזולוציה באתר של חברת סוני אגב) של ה-FX6 שתוכרז בהמשך השנה

FX6 side 44062 02 Mid

מה עוד למדנו מההכרזה של סוני היום? ראשית ה-FX9 – אחת משתי המצלמות המתקדמות ביותר בליין הוידאו של סוני שקצת נשארה מאחור אל מול ה-A7S III תקבל בשנה הבאה עדכון קושחה שלישי. סוני לא פירטה את כל השינויים אבל בין היתר נראה תמיכה בשליטה מרחוק במצלמה (באמצעות S700PTP), מצב צילום דמוי 16 מ”מ (מרכז הפריים בלבד) ותמיכה בעדשות B4. גם מצלמת העל של החברה – ה-Venice צפויה לקבל עדכונים בקרוב (גרסה 6) שישפרו את השימושיות שלה (כולל בתחום הברודקסט).

ליין הוידאו המקצועי של סוני

Sony video line

סרטון רשמי של סוני אודות ליין הוידאו המקצועי של החברה – מזהים את ה-FX6?

ובונוס קטן – אמש השיקה סוני מתאם חדש ומתקדם יותר בין עדשות ליין ה-SLT של סוני לתושבת E. המתאם החדש תחת השם LA-EA5 אמור לאפשר AF וקצב צילום משופר עם עדשות A-mount בעת חיבור למצלמות מהליין החדש של סוני (2019 והלאה בתושבת E). מעתה ייתמכו גם “פוקוס-עין” ועד 11 פריימים לשנייה (בהתאם לדגם המצלמה כמובן). המתאם מעביר גם מידע EXIF מהעדשה למצלמה ומחירו יעמוד על כ-250 דולר.

סרטון רשמי של סוני אודות ה-LA-EA5

 

אנו עדיין ממתינים להגעתה של ה-A7S III לארץ (בתקווה בזמן הקרוב מאד) בכדי שנוכל להביא לכם סיקור מיד ראשונה של המצלמה החדשה והמסקרנת של סוני.

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *