ראשי חדשות DJI משיקה את ה-Osmo Pocket – מצלמה מיוצבת זעירה

DJI משיקה את ה-Osmo Pocket – מצלמה מיוצבת זעירה

0
0

חברת DJI מוכרת בעיקר מתחום הרחפנים אבל לפני מספר שנים השיקה החברה גם מצלמה מיוצבת מסדרה חדשה בשם Osmo. הדור הראשון זכה לביקורות מעורבות וכעת מנסה החברה את מזלה שוב עם הדור השני – קל יותר, קטן יותר ובעל הרבה יותר יכולות.

ה-DJI Osmo Pocket שהושק אתמול הוא מוצר מסקרן שמשלב הרבה מהידע שנצבר בחברת DJI בנוגע לייצוב מצלמות ואיכות תמונה בממשק קומפקטי ונייד שניתן לשאת לכל מקום. המוצר עצמו כולל מצלמה זעירה על מייצב 3 צירים וידית אחיזה עם כפתורי שליטה ומסך מגע קטן.

מצלמה זעירה ומיוצבת ב-3 צירים

dji osmo pocket CAMERA head

למצלמה חיישן 1/2.3 אינצ’ (בדומה למצלמה סלולארית) ברזולוצהי של 12 מגה פיקסל (היא מסוגלת לצלם תמונות סטילס כולל RAW אגב) ויכולות צילום וידאו עד 4K עד 60p ב-100mbs(התמונה מיוצבת כמובן תמיד בניגוד ל-GoPro HERO 7 שב-4K 60p איננה מיוצבת מסיבה כלשהי). למצלמה עדשה רחבה ומהירה (f/2 בניגוד ל-f/2.8 ב-GoPro החדשה) והיא מאפשרת צילום עם פחות עיוות (זווית הצילום של העדשה – כ-80 מעלות צרה בהרבה מזו של ה-GoPro).

מסך המגע הזעיר של המצלמה מאפשר שליטה בתפריטים אבל גם סימון אובייקט על המסך לצורך מעקב (מסרטוני הביקורת שפורסמו כבר לרשת – ראו למטה – נראה כי פונקציה זאת עובדת לא רע בכלל). הפוקוס אמנם מבוסס קונטרסט (והוא אכן מפספס לעיתים אבל הוא בהחלט מהווה שיפור ביחס למה שהורגלנו אלינו בלא מעט מצלמות אקשן ומצלמות קומפקטיות דומות). DJI יצרה את המצלמה החדשה עם הרבה מאד אביזרים אופציונאליים – כולל ידית אחיזה, גלגלת וכפתורי שליטה (שנראים מאד שימושיים), מתקן טעינה שהוא גם סוג של מעמד, מארז המאפשר צלילה, אפשרות לחיבור מיקרופון חיצוני (לנו מאד חסרה האופציה לחבר חצובה ישירות אבל ניתן לעשות זאת באמצעות חיבור ידית האחיזה וכנראה עוד התקן אחד לפחות). בנוסף יהיו זמינים גם פילטרי ND למי שמעוניין לצלם בתאורה חזקה באור יום.

מגוון עזרים

DJI Osmo Pocket ACCESORIES

מבחינת תפעול ניתן להפעיל את ה-Osmo Pocket כמוצר עצמאי, כמוצר מחובר ישירות למצלמה סלולארית (באמצעות חיבור lightning של אפל או USB-C לאנדרואיד) או באמצעות התקן אופציונאלי באופן אלחוטי – דבר הפותח אפשרויות מעניינות לשליטה במצלמה מרחוק באמצעות הסלולארי כולל מעקב אחרי המצולם מרחוק. חיי הסוללה של המוצר מעט מאכזבים אולי – 140 דקות על פי היצרנית – אבל ניתן להטעין את המוצר באמצעות USB כולל תוך כדי צילום מה שמאפשר להאריך את משך השימוש באופן משמעותי (צריך לראות האם DJI תשכיל לשווק את המוצר עם אמצעי כלשהו שגם יחזיק את הסוללה הנוספת בצורה נוחה).

בסופו של דבר מוצר כזה קם ונופל במידה רבה גם על סוגיית המחיר ופה נראה כי DJI בהחלט הצליחה להוריד את המחיר הבסיסי (ללא אביזרים) לרמה מאד נגישה – 350 דולרים בלבד (אנו צופים שהמצלמה תהיה להיט גדול בתקופת הקניות לחג בארה”ב באמצע דצמבר השנה כשהיא תגיע לחנויות).

סרטון ביקורת של ה-DJI Osmo Pocket של Dave Altizer

סרטון המשך הכולל השוואה ל-Gopro Hero 7 Black

אם אתם לא משוכנעים עדיין אז ל- iPhonedo יש סרטון ביקורת משלו (אנו ממליצים לדלג על ההתחלה המציקה משהו)

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *