ראשי חדשות מנכ”ל סיגמא מדבר: עדשות ART, CINE ובייסבול

מנכ”ל סיגמא מדבר: עדשות ART, CINE ובייסבול

0
0

לפני קצת פחות משנה בתערוכת פוטוקינה 2016 ערכנו ראיון מעניין מאד עם נשיא חברת סיגמא מר. Kazuto Yamaki – אחד מהבולטים שבמנהלים של תעשיית הצילום כיום וגם אחת הדמויות המסקרנות (והנגישות בתעשייה). כמה דברים קרו מאז בתחום (וכמה מוצרים הוכרזו על ידי סיגמא) ומוקדם יותר השבוע פירסמו בסיגמא קנדה ראיון חדש ומסקרן עם האיש אותו אנו מביאים בפניכם היום.

כמה דברים מרכזיים שעלו בראיון השבוע (יש עוד לא מעט נושאים בראיון):

  • על עדשת ה-24-70 מ”מ ART החדשה עבדו בסיגמא כשנתיים. בחברה ניסו לא מעט גרסאות אבל לבסוף התקבעו על הגרסה אשר מתחילה להימכר בעולם בימים אלו. לדברי הנשיא לא היה נסיון אמיתי לייצר גרסת f/2 לעדשה (כנראה בשל המורכבות של העניין – הוא לא פירט על איזו מורכבות בדיוק מדובר).
  • עדשת ה-14 מ”מ f/1.8 החדשה (הראשונה מסוגה בעולם) עושה שימוש בטכנולוגיה שפותחה על ידי סיגמא לייצור עדשות אספריות גדולות במיוחד (אותה טכנולוגיה ששימשה את החברה לראשונה לייצור עדשת ה-12-24 מ”מ של החברה שהוכרזה לפני כשנה). לדברי הנשיא אותה טכנולוגיה תוכל בעתיד לשמש לייצור עדשות אולטרה רחבות חדשות ומתקדמות נוספות.
  • מר. Kazuto Yamaki מדבר בראיון גם באופן כללי על העתיד הרחוק יותר של טכנולוגיית הצילום ועל האפשרות למעבר מזכוכית בעדשות לחומרים אחרים (משהו שבסיגמא אולי חושבים אליו אבל כנראה לא נראה בשוק בקרוב).
  • למרות שמר. Kazuto Yamaki מצלם בעיקר במצלמות סיגמא – הוא הודה שהוא “חוטא” מידי פעם ומצלם גם במצלמות סוני (ספק אם היינו שומעים הודאה דומה מפי מנהלים בכירים בקנון או ניקון). הוא חזר בראיון על המחויבות של סיגמא להשיק ליין E-MOUNT (הוא נשאל על ליין APS-C) אנחנו נזכיר כי בראיון איתנו הוא התחייב כי סיגמא תשיק בעתיד ליין FE למצלמות סוני מסדרות ה-A7/A9.
  • אנקדוטה משעשעת – מר. Kazuto Yamaki סיפר בראיון כי הוא אוהב להישאר מעודכן בחדשות מעולם הצילום וקורא כמה מאתרי הצילום הגדולים אבל הוא גם נהנה לקרוא כמה מאתרי השמועות (כנראה שמדובר בתחביב משעשע לשעות הפנאי כי משיחה עימו אנו יכולים להבטיח לכם שהוא יודע הרבה יותר ממה שמתפרסם באתרים אלו – כולל באתרים שלא עוסקים בחברה שלו).
  • לסיום סיפר מר. Kazuto Yamaki גם כמה פרטים אישיים נחמדים – הוא אוהב לצלם (ומפרסם לעיתים תמונות בפייסבוק הפרטי), אבל לא מחשיב את עצמו לצלם טוב במיוחד. הוא אוהב צילום אומנותי (האו ציין מספר צלמי עבר שהוא מעריך) והוא חובב בייסבול מושבע ואף שיחק לא מעט בילדותו.

לראיון המלא עם מר. Kazuto Yamaki

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *