ראשי חדשות SkyReplace – אדובי מדגימה החלפת שמים אוטומטית בתמונות בלחיצת כפתור

SkyReplace – אדובי מדגימה החלפת שמים אוטומטית בתמונות בלחיצת כפתור

0
0

במסגרת כנס ADOBE MAX שנערך בכל שנה בלאס ואגס והתקיים בראשית החודש הציגה חברת אדובי מספר פיתוחים עתידיים במגוון תחומים – אחד מהם מכונה SkyReplace והוא מבצע (איך לא) החלפת שמים בתמונות סטילס בלחיצת כפתור באופן אוטומטי ונראה אפקטיבי למדי.

צילמתם תמונה יפה אבל השמיים היו אפורים ומשעממים ואתם רוצים להחליפם? עד היום היה ניתן לעשות זאת באמצעות תוכנות עריכת תמונה דוגמת פוטושופ עם לא מעט עבודה ושלבים ידניים. באדובי החליטו שאפשר גם אחרת ופיתחו כלי (בשלב זה לא ברור האם ולאיזה תוכנה יצורף בסופו של דבר הכלי או שמה יעמוד ברשות עצמו) המאפשר להחליף שמים בלחיצה אחת או שתיים (החרוז מקרי בהחלט).

לפי ההדגמה אותה ניתן לראות בסרטון בהמשך הידיעה מתוך הכנס, הכלי החדש מאפשר בחירה של תמונת שמים מתוך תיקיה של המשתמש או לחילופין בחירה בתמונות מתוך ספריה קיימת של אדובי, כולל אפשרות לבחירת תתי גרסאות דומות. אם הכלי יוכח כאפקטיבי (ושימו לב שאדובי לא הגדילה את התוצאה ל-100% בסרטון בשביל להראות עד כמה מדויקת ההדבקה) בהחלט אפשר שמשתמשים שאוהבים את הרעיון (ראוי לציין למען ההגינות כי לא כולם מרגישים בנוח עם שינוי כה עמוק בתמונה), ייצרו לעצמם מאגר של תמונות שמיים אותם יוכלו להזריק לתוך תמונות אחרות במטרה לשפרן.

כאמור הכלי אינו זמין עדיין אבל לא מן הנמנע שנראה אותו באחד העדכונים הבאים של אדובי לתוכנות כמו פוטושופ או לייטרום (או אולי דווקא אחת התוכנות למובייל) במהלך 2017.

הדגמה של טכנולוגיית ה-SkyReplace בכנס ADOBE MAX 2016

סרטון בונוס: Voco – טכנולוגיה נוספת שהוצגה על ידי אדובי בכנס – החלפת מילים בהקלטה – לא מושלם אבל מסקרן מאד

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *