ראשי חדשות Omega Reflector – רפלקטור ראשון עם חלון

Omega Reflector – רפלקטור ראשון עם חלון

0
0

חברת Westcott השיקה מוקדם יותר השבוע מוצר ייחודי ומעניין במיוחד – רפלקטור מלבני גדול ובמרכזו “חלון” המאפשר פתיחה וצילום דרכו ליצירת אפקט החזר מיוחד.

Westcott היא אולי אחת החברות החדשניות ביותר בעולם בתחום עזרי התאורה. החברה האמריקנית הוותיקה השיקה בשנים האחרונות לא מעט חידושים אבל החידוש האחרון מדהים בפשטותו. ה-Omega Reflector כפי שהוא מכונה פותח על ידי הצלם Jerry Ghionis שכבר פיתח כמה מוצרי צילום ייחודיים בעבר (כולל ה-Ice light) והרעיון מאחוריו פשוט למדי – רפלקטור גדול אשר יכול להוות סוג של תחליף (חלקי לפחות) הן ל-beauty dish והן ל- ring flash.

לצילום בסטודיו עם מבזקים

Omega-Reflector--2

ב-Omega Reflector ניתן להשתמש כמובן כרפלקטור גדול רגיל אבל אם תבחרו להשתמש בו בעזרת החלון יש לפתוח אותו ולצלם דרך החלון הפנימי (החלון אגב ביחס של 2:3 כאשר הרפלקטור כולו הוא בגודל 114 על 96 ס”מ). ניתן להשתמש ברפלקטור ובחלון במספר דרכים – לדוגמא בחוץ תוך ניצול אור טבעי או בפנים תוך שימוש במבזקים או תאורות סטודיו או אפילו תוך שימוש מקביל בתאורה ובאור אחורי (למשל מחלון).

חלק מן השימושים ניתן לראות בסרטון הקצר שפרסמה חברת Westcott

[youtube]https://youtu.be/UI-N5zRHP90[/youtube]

המוצר החדש צפוי להגיע בקרוב לחנויות והוא ניתן להזמנה מוקדמת באתר חברת B&H תמורת כ-100 דולרים.

לצילום בחוץ עם תאורה טבעית

Omega-Reflector--1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *