ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה בלעדית אל הרפלקטור החדשני של לסטולייט

פוטוקינה 2018: הצצה בלעדית אל הרפלקטור החדשני של לסטולייט

0
0

אנו מתקרבים לסיום סדרת הסרטונים שצילמנו בתערוכת פוטוקינה אבל יש לנו עדיין כמה הפתעות בשרוול והפעם מוצר שלא זכה ממש לסיקור כלשהו ברשת עד כה אבל בהחלט יכול להיות שימושי ומעניין לדעתנו – ה-Lastolite Halo – רפלקטור/דיפיוזר קומפקטי במיוחד בתצורה חדשה שהוצג לראשונה בתערוכה.

רפלקטורים מתקפלים רגילים לרוב מגיעים בתצורה עגולה בגדלים שונים. אם אתם מתניידים עם תיק קטן או עמוסים מאד זה לא תמיד נוח להוסיף רפלקטור עגול התופס לא מעט מקום לרוחב. ללסטולייט הבריטית יש פיתרון נחמד בדמות רפלקטור בצורה חדשה – הוא כוללת מסגרת עיגול מתקפלת המתחברת באמצעות מפרקים פשוטים בקלות תוך מספר שניות אליה ניתן לחבר דיפיוזר או רפלקטור באמצעות קליפסים קטנים בקצה הבד (ראו הדגמה בסרטון בהמשך). בנוסף תמצאו גם ידית אחיזה עם חיבור 1/4″ 20 שיאפשר לכם לחבר את הרפלקטור לעמוד תאורה או התקן תואם אחר.

קומפקטי עם עיצוב חדשני – Lastolite Halo

Halo Compact Reflector

רוחב המוצר המתקבל הוא כ-82 ס”מ והוא מתקפל לצורה המזכירה מטריה קומפקטית (מוט ישר קטן למדי שניתן להכניס כמעט לכל תיק נשיאה (או במנשא הצד של מרבית תיקי הצילום).

עלות ה-Lastolite Halo כ-70 דולרים לערך ולמיטב ידיעתנו הוא עדיין לא זמין לרכישה באופן רשמי אבל יגיע כנראה לשוק בקרוב.

שיחה עם מייק מחברת לסטולייט שהציג בפנינו את ה-Lastolite Halo החדש

המוצר צפוי להיות זמין גם בארץ באמצעות היבואן הישראלי של חברת לסטולייט – ABS.

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן את ייתר הסרטונים שצילמנו מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *