ראשי חדשות Kickstarter Flekt: מקפיצים את המבזק המובנה

Flekt: מקפיצים את המבזק המובנה

0
0

צלם אמריקני פיתח לאחרונה התקן קטן המתחבר למבזק המובנה של המצלמה ומאפשר קבלת תמונות בתאורה רכה יותר השומרת על התאורה הכללית והצבעוניות בתמונה. ההתקן הקטן מועמד (איך לא) לגיוס באתר קיקסטרטר.

במרבית המצלמות הקיימות בשוק (בכל הדגמים הלא מקצועיים) מובנה מבזק קופץ, אלא שהשימוש בו הוא לעיתים קרובות בעייתי מאד משום שהוא מקור אור נקודתי המאיר באור ישיר על האובייקט ממרחק קרוב יחסית. בשוק ישנם מוצרים שונים המנסים לרכך את האור מהמבזק המובנה (לא כולם בהצלחה רבה). ה-Flekt של הצלם Preston Vance מקליפורניה הוא התקן מעט אחר. הוא מתלבש בצורה חכמה על ה-hotshoe ומקפיץ את האור מן הפלאש אל רפלקטור גדול יחסית מאחור אשר מפזר אותו בצורה מרוככת יותר קדימה.

ללא ה-Flekt משמאל ועם ה-Flekt מימין

Flekt

ל-Flekt חיבור מגנטי ועיצוב שנראה על פניו כחכם למדי (אם כי אנו לא בטוחים עד כמה הוא חזק ולא ייפול כתוצאה ממכה מקרית). ה-Flekt מאפשר להחליף רפלקטורים (לבן/כסוף) – בשלב ראשון מתוכנן רפלקטור לבן אבל המערכת אמורה לקבל רפלקטורים שונים בעתיד.

סרטון המציג את ה-Flekt

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LHfs0cqqs3o[/youtube]

מבט על הרפלקטור הלבן (בעמוד הקיקסטרטר ניתן לראות סרטוני GIF קצרים המציגים את התנועה של הרפלקטור)

Flekt-gif2

ה-Flekt נמצא בשלבים ראשונים חסית של הגיוס באתר קיקסטרטר וגייס עד כה 15 אלף דולרים (מתוך סכום מטרה של כ-70 אלף דולר) אך יש לו עוד זמן רב יחסית להשלמת המטרה. מחירו של ה-Flekt באתר קיקסטרטר בהזמנה מוקדמת עומד על 65 דולרים.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *