ראשי חדשות הכרזות מוצרים Tascam DR-70D – הדור הבא של מקליטי הקול

Tascam DR-70D – הדור הבא של מקליטי הקול

0
0

חברת Tascam היפנית לא נחה לרגע. אחרי שבראשית החודש פרסמנו כאן פרטים ראשונים על 3 מקליטי סאונד חדשים של החברה, יוצאת בסוף השבוע היצרנית עם מוצר חדש ומתקדם עוד יותר המיועד בראש ובראשונה לקהילת הצלמים – ה-Tascam DR-70D.

בראשית אוקטובר הכריזה חברת טאסקם – מיצרניות ציוד הסאונד המובילות בעולם – על 3 דגמי מקליטים ניידים חדשים ה-Tascam DR-22WL הבסיסי וה-DR-44WL המתקדם יותר – שניהם עם WIFI מובנה המאפשר שליטה מהסלולארי על מכשיר ההקלטה. הדגם השלישי הוא גרסה חדשה ומעודכנת של מכשיר ההקלטה הפופולארי לצלמים של החברה ה-DR-60DMKII. הדגם החדש כולל microphone preamp חדש (ביחס לדגם המקורי) אך פרט לכך לא ידועים לנו שינויים משמעותיים נוספים (גם המחיר נותר זהה כפי שדיווחנו).

ה-Tascam DR-70D – מבנה דק ונוח יותר לעבוד

Tascam-DR-70D-camera

בעוד שה-DR-60DMKII הוא שידרוג בלבד, דגם ה-Tascam DR-70D הוא מוצר חדש ושונה לגמרי. הוא כולל עיצוב דק בהרבה המתאים לטעמנו הרבה יותר לשימוש עם מצלמות, וגולת הכותרת המרכזית שלו הם ארבעת כניסות ה-XLR (שלוש בצד אחד וכניסה רביעית בצידו האחר של המכשיר). בנוסף תוכלו למצוא שני מיקרופונים מובנים בחלק הקדמי ו-preamp שמקורו בדגם ה-DA-3000 המקצועי של החברה (שעלותו קרובה ל-1000 דולרים).

ה-Tascam DR-70D מול ה-DR-60DMKII

Tascam-DR-70D-vs-60d-mkii

ה-Tascam DR-70D מיועד למי שזקוק למקליט ברמה גבוהה בעל יותר משתי כניסות XLR (במקרה זה 4  כניסות – כולן עם phantom power +24V/+48V), אפשרויות ניטור מצלמות רפלקס, עם יכולת הקלטה נוספת כגיבוי ועוד מגוון רחב של תכונות (רובן הגדול מוכרות כבר מדגם ה-DR-60D). ה-Tascam DR-70D מופעל בדיוק כמו אחיו הבסיסי יותר על ידי 4 סוללות AA (יהיה מעניין לראות האם ב-Tascam הצליחו לשפר את חיי הסוללה שנחשבו תמיד לעקב אכילס של הסדרה הוותיקה).

ה-ה-Tascam DR-70D – מסך עם זווית ומגוון רחב של אפשרויות שליטה

Tascam-DR-70D-front

ניתן למצוא מפרט מלא של ה-Tascam DR-70D באתר החברה האירופאי.

4 כניסות XLR (אחת בצד השני) 

Tascam-DR-70D--side

בשלב זה לא פורסם בארה”ב לפחות מחיר רשמי ל-Tascam DR-70D אך ממידע חלקי שמצוי ברשת נראה כי מחירו יעמוד על כ-300-350 דולרים.

במקביל פורסם ברשת סרטון קצר ראשון המציג את דגמי ה-ה-Tascam DR-22WL וה-DR-44WL למי שמעוניין בפתרונות קומפקטיים יותר

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XXdrDlSLiXI[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *