ראשי חדשות Zoom חושפת את ה-F8 מקליט מתקדם לצלמים

Zoom חושפת את ה-F8 מקליט מתקדם לצלמים

0
0

במסגרת תערוכת NAB 2015 המתקיימת בימים אלו בלאס וגאס חשפה חברת Zoom היפנית המתמחה במוצרי סאונד מקליט 8 ערוצי מתקדם אשר פותח במיוחד לשוק צלמי הוידאו והוידאו הרפלקסי.

חברת זום חשפה בשנים האחרונות שורה של מקליטים ניידים רב ערוציים אך ה-F8 הוא ה-field recorder המלא הראשון שלה המיועד מהבסיס עבור צלמי וידאו והוא כולל לא פחות מ-8 ערוצים במארז קטן וקומפקטי.

החשיפה בתערוכת NAB הייתה לאבטיפוס של המוצר אשר צפוי להגיע לשוק בסוף השנה (מחיר עוד אין – אז אל תטרחו לשאול בשלב זה). ולמרות היעדר הנתונים המדוייקים ישנם בכל זאת מספר פרטים מעניינים שנחשפו במסגרת מספר סרטונים וראיונות עם נציגי החברה בביתן של זום בתערוכה.

ה-F8 מזכיר מאד במראהו החיצוני את ה-Tascam DR70D (בו אנו משתמשים מזה מספר חודשים) אך הוא מתקדם בהרבה. הוא כולל 8 ערוצים (ולא 4 כמו ב-Tascam) ו-8 כניסות XLR – 4 בכל צד כמו גם חיבור למערכת המיקרופונים המודולארית של ZOOM המוכרת מן הדגמים החדשים האחרים של החברה. ל-F8 יש מסך קדמי צבעוני, מקום ל-8 סוללות AA (ל-DR-70D מקום ל-4 סוללות בלבד וזמן פעולה נמוך), בנוסף תמצאו במכשיר מקום לשני כרטיסי SD (דבר המאפשר גיבוי מיידי – שימושי למדי), כמו כן יש חיבור מאחור ל-timecode החיוני עבור הפקות מקצועיות ומקדימה ישנה שליטה נוחה בכל הערוצים.

סרטון של נציג חברת B&H בביתן של Zoom עם ה-F8

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ocfWiHoMk1Y[/youtube]

כאמור בשלב זה עדיין אין נתונים ומפרט מלא של ה-F8 אבל אלו יופיעו כנראה בחודשים הקרובים – בכל מקרה עבור מי שצריך מקליט נייד קטן יחסית עם כמות גדולה של חיבורים ה-F8 עשוי להיות אופציה מעניינת למדי (בעיקר אם יתומחר נכון).

בונוס – סרטון קצר המציג לא רק את ה-F8 אלא גם את ה-Q8 – מצלמת וידאו קטנה וחדשה של Zoom אשר הוצגה לראשונה בתערוכה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3ain4-2IsT4[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *