ראשי חדשות ChargeAll – המטען הנייד שיכול להחליף את השקע בקיר

ChargeAll – המטען הנייד שיכול להחליף את השקע בקיר

0
0

כמה פעמים נתקעתם במקום כלשהו מבלי שיכולתם להטעין את המחשב הנייד, המצלמה או כל מכשיר אחר שדורש שקע חשמלי של ממש להטענה? פרויקט מימון המונים שהסתיים לא מזמן הצליח לגייס סכום כסף גדול ולהביא לשוק פיתרון אוניברסאלי לבעיה.

chargeall הוא תוצר של קמפיין מימון המונים באתר אינדיגוגו אשר הסתיים בגיוס מסיבי של יותר מ-365 אלף דולר. התוצאה היא סוללה קטנה יחסית (בערך באורך וברוחב של האייפון 6 פלוס החדש אך עבה יותר). היתרון המרכזי של הסוללה על פני מוצרים מקבילים הקיימים בשוק מזה זמן רב הוא היכולת להטעין לא רק מכשירים סלולאריים, טאבלטים ושאר מוצרים אלקטרוניים הזקוקים לשקע USB אלא גם היכולת להטעין מוצרים הצורכים עד 85W (לא, לא תוכלו לחבר אליו את המיקרוגל או הקומקום החשמלי) אבל מוצרים דוגמת מחשבים ניידים (לפחות חלק מהדגמים)  ומטעיני סוללות או מצלמות אמורים לפחות בתיאוריה להיות מוטענים בצורה טובה.

מה תוכלו להטעין עם ה-ChargeAll (הדגם הקטן יותר)

ChargeAll--2

למטען חיבור המותאם לעבודה במתח של 120v (ולא 220v כמקובל בארץ ובאירופה) אבל כדאי להזכיר שמרבית הציוד האלקטרוני כיום מותאם לעבודה בשני המתחים כך שמלבד מתאם לא אמורה להיות בעיה – כך לפחות על פי החברה.

סרטון המציג את ה-chargeall

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xhRXqRn_yKM[/youtube]

באתר הפרויקט שהסתיים ישנם עוד פרטים כולל טבלאות מפרט ונתונים לגבי מוצרים שונים אותם ניתן להטעין וזמני הטענה (מקבוק פרו לדוגמא אמור להיות מסוגל להיטען עד 3 פעמים ואייפון עד 11 פעם – תלוי בדגם).

בכל הנוגע למחירים, ה-chargeall נמכר בשני דגמים – הראשון בעל קיבולת של 18,000 mAh והשני בעל קיבולת קטנה יותר של 12,000 mAh. הדגם הגדול יותר נמכר תמורת $230 דולר בעוד שהדגם הבסיסי יותר נמכר תמורת כ-$200 (עוד פרטים באתר החברה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *