ראשי חדשות Tascam משיקה את ה-DR-60DMKII

Tascam משיקה את ה-DR-60DMKII

0
0

חברת Tascam היפנית השיקה אמש דגם חדש ומשופר של מכשיר ההקלטה הפופולארי שלה המשמש צלמים וידאו רפלקסי רבים – ה-DR-60DMKII. במקביל הושקו לאחרונה על ידי החברה מספר מקליטים ניידים יותר נוספים.

ה-DR-60D הוא כיום אחד המקליטים הנפוצים ביותר לצלמי וידאו ווידאו רפלקסי. על אף מחירו הזול הוא מציע יכולות מתקדמות, הקלטה ב-4 ערוצים כולל 2 חיבורי XLR, איכות הקלטה גבוהה, יכולת גיבוי ועוד. בראשית החודש השיקה חברת Tascam עדכון לגרסה המקורית המכונה DR-60DMKII. ההשקה נעשתה בשקט יחסי ולא זכתה לפרסום רב וגם ההבדלים בין הדגם החדש לישן עדיין לא ברורים לחלוטין. חיצונית ניכר כי הדגם החדש נבדל מהקודם בעיקר בידיות הקדמיות הצבועות אדום (במקום כסף), פנימית ההבדל המרכזי (ולמעשה היחיד שאנו יודעים עליו בשלב זה נוגע למגבר (microphone preamp) המשולב ביחידה אשר הינו בעל רגישות גבוהה יותר (64dB של gain לעומת 52dB בדגם הקיים). משתמשים שונים התלוננו בעבר שעם חלק מן המיקרופונים (ובמיוחד עם “דוברים שקטים”) היה קושי להגביר את האות עם המוצר הקיים ולכן בחרו בחברה לשפר את רגישות המגבר (אפשר וגם איכותו של המגבר שופרה אם כי לא ידועות לנו תלונות בנושא). יהיה מעניין לברר האם ב-Tascam שיפרו את חיי הסוללה של המכשיר שהיה מקור ללא מעט תלונות וגם את נושא כניסות ה-XLR אשר נטען עליהן שהן נוטות לתקוע כבלים מסוימים מפעם לפעם.

החלק הנחמד ביותר בהכרזה הנוכחית הוא שהדגם החדש יהיה זמין בארה”ב כבר באמצע אוקטובר במחיר זהה לדגם הנוכחי – כ-200 דולר, כך שמי שתיכנן רכישה של ה-DR60D יכול לרכוש את הדגם החדש בלא תוספת מחיר כבר בזמן הקרוב.

ה-DR-60DMKII – מגבר משודרג (וידיות אדומות)

DR-60DMKII

אפשר למצוא עוד פרטים על ה-DR-60DMKII באתר חברת Tascam.

מעבר ל-DR-60DMKII הכריזה החברה גם על מקליטים נוספים ובהם דגם ה-DR-44WL – מכשיר ההקלטה הראשון (למיטב ידיעתנו) עם חיבור WIFI ואפליקציה. בשונה מה-DR-60DMKII מדובר במכשיר קומפקטי יותר בפורמט מאורך אך גם הוא כולל שתי כניסות XLR אלא שבניגוד ל-DR-60DMKII הוא כולל גם זוג מיקרופונים מובנים. הרעיון הבסיסי של דגם ה-DR-44WL הוא היכולת לשלוט במכשיר ממרחק (עד 20 מטרים) גם כשהמכשיר אינו נגיש למשתמש באמצעות אפליקציית אייפון/אנדרואיד חינמית. בנוסף ניתן לבצע ניטור סאונד באמצעות המכשיר הסלולארי בזמן אמת (אנו מניחים שיש השהיה כלשהי). ניתן גם להעביר קבצים באופן אלחוטי ישירות למחשב – עוד יכולת נחמדה מאד. המכשיר עצמו הוא אחד המתקדמים בליין של Tascam והוא יקר יותר מדגם ה-DR-60DMKII בשל המקירופונים המובנים (וה-WIFI). אם יכולת ה-WIFI חשובה לכם אך אתם יכולים להסתפק ב-2 ערוצים במקום ב-4 ואין לכם צורך בכניסות XLR, יש ל-Tascam דגם חדש נוסף – Tascam DR-22WL אשר גם לו יכולות אלחוטיות.

ה-DR-44WL – דגם נייד מתקדם עם WIFI

DR-44WL

דגם ה-Tascam DR-22WL יימכר בחל מאמצע חודש אוקטובר תמורת 150 דולרים בעוד שדגם ה-DR-44WL יימכר החל מ-300 דולרים.

ה-Tascam DR-22WL – דגם בסיסי עם WIFI

Tascam-DR-22WL

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Tascam DR 70D camera1

    Tascam DR-70D – הדור הבא של מקליטי הקול

    חברת Tascam היפנית לא נחה לרגע. אחרי שבראשית החודש פרסמנו כאן פרטים ראשונים על 3 מקליטי סא…
  • TASCAM DR 60D main

    TASCAM DR-60D – המקליט הייעודי ל-DSLR

    בשוק ניתן למצוא כיום לא מעט מכשירי הקלטה המשמשים צלמי וידאו רפלקסי. לכל המכשירים הקיימים י…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *