ראשי חדשות הכרזות מוצרים חסר לכם מקום? סנדיסק מכריזה על כרטיס ה-SD בעל הנפח הגדול אי פעם

חסר לכם מקום? סנדיסק מכריזה על כרטיס ה-SD בעל הנפח הגדול אי פעם

1
0

אין גבול למרדף אחר מהירות ונפח בכרטיסי הזיכרון. בכל שנה אנו זוכים לעוד קפיצה משמעותית בביצועי כרטיסי הזיכרון והכניסה של מצלמות המסוגלות לצלם סרטונים ברזולוציה אולטרה גבוהה רק מאיצה את המגמה. הפעם הכרזה חדשה של חברת סנדיסק על כרטיס הזיכרון הראשון בנפח האדיר של 512GB בפורמט SD.

הכרטיס החדש מסוגל להכיל סדר גודל מדהים של כ-50 אלף תמונות JPEG ברזולוציה גבוהה או למעלה מ-20 אלף קבצי RAW. אבל המשימה העיקרית שלו תהיה כנראה אחסון סרטוני וידאו ובמיוחד סרטוני וידאו ברזולוציה גבוהה ואולטרה גבוהה. מדהים לחשוב על כך אבל יש עדיין דיסקים קשיחים (בוודאי כונני SSD) בנפחים קטנים מזה של כרטיס ה-SD החדש ואם ניזכר כמה שנים אחורה, מצלמות דיגיטליות עבדו עם כרטיסי זיכרון בני 512 מגה בייט.

sandisk-512gb-sd

הדגם החדש שייך לסדרת ה-SanDisk Extreme PRO במהירות של 95 מגה בייט לשנייה (קריאה) ו-90 מגה בייט לשנייה כתיבה אך בשונה מהדור הקודם של הכרטיסים במהירות זאת, הסדרה החדשה עומדת בתקן ה-U3 התומך בקצב העברת נתונים מינימאלי של 30 מגה בייט לשנייה ומיועד במיוחד לסרטונים המצולמים ב-4K ובביטרייט גבוה. מצד שני הכרטיסים החדשים אינם תומכים בתקן ה-UHS-II אשר עדיין לא נתמך כמעט על ידי אף מצלמה.

למי שתוהה הכרטיס החדש הוא חלק מסדרה חדשה הכוללת נפחים של 256GB, 128GB ו-512GB כאשר הדגם בעלת הנפח הגדול ביותר בסדרה יימכר תמורת כ-800 דולר.

הכרטיס החדש – נפח עצום

sandisk-512gb-sd-card

זאת היא הזדמנות טובה להזכיר כאן את הביקורת שלנו על ה-SanDisk Extreme PRO 280MB/s SDXC UHS-II אשר פורסמה כאן לאחרונה ומסקרת את הכרטיס המהיר ביותר של סנדיסק (אשר מגיע לנפחים צנועים יותר – לפחות בשלב זה).

כמו תמיד נזכיר שתי כתבות רלוונטיות בנושא כרטיסי זיכרון – השוואה כרטיסי ה-SD אשר כוללת השוואה של שני כרטיסים מהירים של סנדיסק ו-Delkin ו-“כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם” עליו אנו ממליצים בחום לכל מי שמתעניין בנושא כרטיסי הזיכרון התקנים השונים והמינוחים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

תגובה אחת

  1. Avatar

    שלום

    12/09/2014 ב 12:48 AM

    איך העולם רץ קדימה זה פשוט לא יאמן… בקצב הזה של ההתקדמות הטכנולוגית (שהוא לא רק מהיר אלא גם נמצא בהאצה מטורפת) רק אפשר לנחש מה יהיה לנו עוד 10 שנים, ואפילו מה עוד 5…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *