ראשי חדשות Kickstarter LifePrint – המדפסת החברתית

LifePrint – המדפסת החברתית

0
0

מתי בפעם האחרונה הדפסתם תמונה? מתי בפעם האחרונה הדפסתם תמונה מהנייד? קבוצת יזמים החליטה לשנות את הדרך שבה אנו משתפים תמונות מהנייד ולהפוך אותה “לפיזית” יותר על ידי פיתוח מדפסת ניידת קטנה המסוגלת להדפיס תמונות אותן אתם צילמתם אך גם תמונות אותם חברים ישתפו איתכם באופן ישיר.

המהפכה הדיגיטלית הובילה לצמצום משמעותי מאד בכמות התמונות המודפסות. עבור רבים זהו עוד שלב הגיוני במעבר מהעולם האנלוגי לדיגיטלי – אחרים מתגעגעים לאופי המיוחד של התמונה המודפסת כדבר מה אותו ניתן לשמור או לתת באופן פיזי למישהו מחוץ לעולם הוירטואלי.

LifePrint – מדפסת חברתית לסלולאר

Lifeprintמדפסת

קבוצת יזמים פיתחה לאחרונה מדפסת תרמית ניידת קטנה ואלחוטית המסוגלת להתחבר למכשירים ניידים מתקדמים ולהדפיס בתוך דקה תמונה בגודל 4 על 3 אינצ’ (בערך 10 ס”מ על 7 ס”מ).  המדפסת מחזיקה מחסנית של כ-10 תמונות וכוללת סוללה המחזיקה לדברי המפתחים להדפסה של כ-30 תמונות. עד כאן אולי אין חידוש מיוחד – מה שהיזמים ניסו לעשות ששונה אולי ממה שמוכר בשוק כיום הוא להוסיף רובד של “קישוריות חברתית”. כך לדוגמא תוכלו באמצעות אפליקציה לשלוח תמונות ישירות להדפסה אצל חברים וקרובי משפחה שגם להם מדפסת (ואם ישלחו אליכם תוכלו כמובן לאשר או לדחות את התמונות בכדי שלא תאלצו להדפיס עשרות תמונות חסרות עניין שהדודה מאמריקה החליטה לשלוח לכם ויגמרו לכם את נייר ההדפסה – שעלותו אגב 20 דולר ל-30 יחידות).

סרטון המציג את ה-LifePrint

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pk2kkzmwYtc[/youtube]

זאת היא ממש לא המדפסת הניידת הראשונה לצלמים סלולאריים – בינואר האחרון הציגה פוג’יפילם את ה-instax SHARE SP-1 אותה סיקרנו כאן – גם היא מדפסת ניידת קטנה אך בלי התכונות החברתיות המאפיינות את ה-LifePrint.

מחירה של ה-LifePrint עבור אייפון או מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד עומד על כ-100 דולרים במסגרת פרויקט מימון ההמונים של קיקסטרטר (לחברה עוד דרך ארוכה לצעוד בטרם יגיעו למטרה המיוחלת של $200k).

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *