ראשי חדשות נוקיה מוסיפה תמיכה ב-RAW ל-Lumia 1020/1520

נוקיה מוסיפה תמיכה ב-RAW ל-Lumia 1020/1520

0
0

עוד צעד קטן-גדול במהפכת הצילום הסלולארי. חברת נוקיה הודיעה היום כי היא תוסיף תמיכה בצילום RAW במצלמות הלומיה 1010 ו-1520 אשר יאפשרו שמירת תמונות בכ-41 מגה פיקסל ו-20 מגה פיקסל בהתאמה בפורמט לא דחוס. הדבר יאפשר לצלמים סלולאריים גמישות רבה יותר בפיתוח תמונות.

אם אתם נוהגים להנות מצילום באמצעות המצלפונים המתקדמים של נוקיה הידיעה הבאה נועדה עבורכם. בכנס שנערך בדובאי הצהיר נציג נוקיה כי החברה תוסיף תמיכה בפורמט תמונה בלתי מכווץ ויאפשר לראשונה גמישות רבה יותר בעריכת תמונה מהתקנים ניידים.

בנוסף הודיעה נוקיה כי תשלב את אפליקציות ה-smart וה-pro לאפליקציה יחידה תחת השם Nokia Camera אשר תכלול תכונות צילום מתקדמות. נוקיה גם חשפה את Nokia Refocus – אפליקציה אשר מאפשרת צילום ומיקוד לאחר מכן (יכולת המזכירה את זו של חברת לייטרו) – הדגמה ניתן לראות באתר חברת נוקיה.

תמונה שצולמה באמצעות אפליקציית ה-Nokia Refocus (את ההדגמה המלאה ניתן לראות באתר החברה בקישור מעל)

Nokia refocus

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *