ראשי מבזקים פנסוניק תשיק חסרת מראה מקצועית עם יכולות צילום 4K בשנה הבאה?

פנסוניק תשיק חסרת מראה מקצועית עם יכולות צילום 4K בשנה הבאה?

10
0

לא רק בסוני מתכננים מצלמה בעלת יכולות צילום וידאו מתקדמות במיוחד לשנה הבאה מסתבר. ידיעה שפורסמה השבוע חושפת כי גם לפנסוניק תוכניות מעניינות בתחום.

בשלב זה הפרטים עדיין דלים אך המידע שפורסם באתר 43rumors מדבר על כך שהמצלמה תגיע לחנויות ב-2014 0האם ההכרזתה תהיה גם כן ב-2014 או אולי עוד השנה – לא ברור). מעבר לכך מדובר על כך שהמצלמה תהיה מתקדמת יותר וגבוהה יותר בליין מה-GH3 הנוכחית אך לא תחליף אותה (ותג המחיר שלה צפוי להיות גם הוא גבוה משמעותית).

שוק הוידאו הרפלקסי (ולמעשה גם הוידאו-חסר המראה) מתקדם במהירות בשנים האחרונות. ה-5D MKII – הראשונה בתחום (יחד עם ה-D90 יש לומר) הוכרזה בסך הכל לפני כחמש שנים וכיום כל המצלמות הנמכרות מסוגלות לצלם וידאו באיכות גבוהה. קנון אף נכנסה לתחום המקצועי ממש עם ה-1D-C (וסדרת מצלמות ה-C שלה המתחרה במוצרים מקבילים של סוני, פנסוניק, RED ואחרים). בשלב זה צילום וידאו ב-4K על מצלמות רפלקס (וחסרות מראה) הוא עדיין סיפור יקר למדי אך התחרות הגוברת בין סוני, פנסוניק וקנון עשויות להביא מוצרים מהפכניים שיחתכו את המחיר באופן משמעותי כבר ב-2014.

אנו נמתין בנתיים לפרסום פרטים מלאים יותר על המצלמה בקרוב.

פנסוניק – דגם מתקדם יותר מה-GH3 בשנה הבאה?

Panasonic DMC GH3 H VS014140 front BGGH3

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

10 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    24/10/2013 ב 11:38 AM

    שם המשחק כאן הוא בעיקר כוח-עיבוד, ופורמט 4K דורש כוח עיבוד מפלצתי במושגים של מצלמה דיגיטלית.

    השב

  2. Avatar

    אדי

    24/10/2013 ב 11:39 AM

    במחשבה שניה נדרשת כאן גם מהירות-רישום גבוהה במיוחד

    השב

  3. Avatar

    kalanit

    25/10/2013 ב 9:43 AM

    אתמול היה באירופה הודעה מהבורסה על קנון שהרווח שלה בשוק ירד באופן משמעתי המנורה נדלקה אצלם מנסים למכור ביוקר מצלמות ולאנשים אין כסף היום לזה

    השב

  4. Avatar

    אדי

    25/10/2013 ב 2:52 PM

    יש הרבה סימנים שכל העולם מתחיל להיכנס למיתון גלובלי ארוך, שלא רואים את הסוף שלו באופק, וזה ישפיע חזק מאד גם על סוג המוצרים שיש בשוק, גם על האיכות שלהם וגם על המחיר.

    השב

  5. Avatar

    עידו גנוט

    25/10/2013 ב 4:05 PM

    לצערי אני שותף לתחזית הלא משמחת הזאת – אני רואה את זה כל יום בהמון תחומים.

    השב

  6. Avatar

    אדי

    26/10/2013 ב 8:12 AM

    אלוין טופלר ניבא את העידן הזה בדיוק מדהים כבר בתחילת שנות התשעים, וקשר אותו ישירות להתגברות האוטומציה בתעשיה ובמסחר, ולמעבר ל”עידן הגל השלישי” בלשונו (1980), כלומר עידן המידע המקוון, האלקטרוני.

    השב

  7. Avatar

    אדי

    26/10/2013 ב 10:47 AM

  8. Avatar

    עידו גנוט

    26/10/2013 ב 1:13 PM

    כתבה יפה. מה שאמד חסר לי שם זה איזכור של הדפסת תלת מימד. בעיני אם הסלולארי היה המהפכה של שנות ה-90 וראשית ה-2000 והאינטרנט היה המהפכה של אמצע נות ה-2000 אז הדפסת תלת מימד והשלכותיה צפויה להיות המהפכה של העשור הנוכחי (לקראת סוף העשור יותר) והיא תביא לשינוי דרמטי כשאנשים פרטיים יוכלו לאט לאט להדפיס בעצם דבים במקום ללכת לחנות לרכוש אותם. חנויות שמוכרות מוצרים גדולים יותר ומחזיקות סחורה יילכו ויעלמו בהדרגה לטובת חנויות הדפסה בהן מדפסות ענק מדפיסות מה שהלקוח רוצה מבלי להחזיק שום סטוק. זה אולי נראה כמו שינוי טכני אבל בפועל זה יעשה שינוי אדיר בכלכלה העולמית.

    השב

  9. Avatar

    אדי

    26/10/2013 ב 1:53 PM

    אבל אז תצטרך לשלם על התוכניות להדפסה, או על הרישוי להדפיס, או שחומר הגלם להדפסה היה במחירים מופקעים עם מדפסות כמעט בחינם (יש מי שזה מזכיר לו את המצב במדפסות-דיו?)והיצרן ישתול חומרה למניעת הדפסה ללא תשלום על זכויות הדפה (כמו באייפון או באיי-טיונס), וכולי, וכולי, וכולי…

    אולי אני פסימיסט, אבל נראה לי שתאוות-בצע תישאר גם בעתיד יותר נפוצה מאלטרואיזם, אפילו בעידן של רעב המוני או עוני גלובלי

    השב

  10. Avatar

    עידו גנוט

    26/10/2013 ב 2:22 PM

    תאוורת בצע תישאר אבל אם תסתכל למשל על מחירי הסלולארי בארץ – במשך שנים הייתה הפקעת מחירים מטורפת ובערך ביום אחד הכל קרס.

    בשוק התלת מימד הסיפור יהיה שיהיו המון חברות שייצרו מדפסות והמון חברות של חומרים – לא יהיו מונופולים גדולים ולכן לא נראה יותר מידי את מה שאתה מתאר. יהיו שווקים בהם תוכל לקנות עיצובים (זה תחום שאישית הייתי שמח להיכנס אליו כי אני רואה אותו כדבר החם הבא) והיו שווקים פתוחים – תחשוב על שוק האפליקציות היום – אותו דבר יהיה עם הדפסה.

    בשונה אגב מהדפסה כיום שוק הדפסת התלת מימד יהיה בסופו של דבר הרבה הרבה יותר גדול. תכלס אין באמת היום צורך להדפיס יותר מידי נייר – יש תחליפי מסך לא רעים (ספרים לא ייעלמו בקרוב אבל זה סיפור אחר) אבל להדפיס מוצרים – הרי זה בעצם רוב מה שאנו קונים כיום – ואם אתה עובר מכלכלה שמבוססת על רכישה של דברים שמיוצרים בכל מיני מקומות בעולם לכזאת שבה אתה עצמך מדפיס או הולך לחנות שכונתית ומדפיס בלי עלויות הובלה, יצרן, חנות וכו’ אתה משנה את הכלכלה העולמית מהיסוד.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *