ראשי חדשות חדש: פוטושופ טאצ’ – לערוך את התמונה מהאייפון

חדש: פוטושופ טאצ’ – לערוך את התמונה מהאייפון

0
0

חברת אדובי השיקה לאחרונה גרסה של אפליקציית ה-Photoshop Touch למכשירים סלולאריים (אייפון ואנדרואיד). האפליקציה היא צעד נוסף במגמת ההתרחבות של אדובי לעבר שוק המכשירים הניידים בו החלה בשנה שעברה.

בראשית 2012 הציגה חברת אדובי את אפליקציית ה- Photoshop Touch לטאבלטים (הן לאייפדים והן למכשירים מבוססי אנדרואיד). שנה מאוחר יותר מציגה החברה גרסה מוקטנת המותאמת גם למכשירים סלולאריים. אף שמכשירים ניידים נוחים הרבה פחות לעריכה (בשל המסך הקטן), הם כיום אמצעי הצילום הנפוץ ביותר בעולם ולכן מתבקש כי חברת אדובי תשקיע משאבים בפיתוח אפליקציה אשר תאפשר גם למצלמות סלולאריות כלי עריכה הרלונטיים עבורם (שוק תחרותי בהרבה אגב משוק עריכת התמונה למחשבים שם לאדובי שליטה ברורה).

פוטושופ טאצ’ – עכשיו גם לסמרטפון

photoshop touch 2

אז מה מאפשרת תוכנת ה-Photoshop Touch למכשירים סלולאריים? בגדול אדובי ניסתה לשלב את כל אותן היכולות הקיימות בטאבלטים גם בגרסה הסלולארית עם עיצוב מחודש של הכפתורים המתחייב בשל המסך הקטן.

סרטון רשמי מבית אדובי המציג את ה-Photoshop Touch

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KW10V1pMxEk[/youtube]

האפליקציה מסוגלת לסנכרן תמונות מה-Adobe Creative Cloud (אשר גרסה שלו לקבוצות הושקה כזכור לאחרונה בארץ) אם כי קיימת מגבלה מסויימת לגודל הקבצים (אדובי מציינת כי האפליקציה מסוגלת לערוך תמונות עד רזולוציה של 12 מגה פיקסל – כפי הנראה מדובר במגבלת כוח עיבוד של דור המכשירים הסלולאריים הנוכחי ובעתיד גם נושא זה ישופר). האפליקציה מאפשרת לעשות שימוש בשורה ארוכה של כלים המוכרים מתוכנת הפוטושופ למחשבים כולל עבודה עם שכבות, טיפול בצבע, בהירות, יצירת אפקטים (מסוגים רבים ומגוונים), כלי בחירה חכמים (כולל סימון וגזירה של עצמים בקלות והעתקתם לתמונות אחרות).

הסרטון הבא מספק ביקורת קצרה על ה-Photoshop Touch

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VvPP2S3HcLk[/youtube]

שימו לב כי בפתיחת הסרטון מציין הבודק כי לא היה ניתן להעלות למכשיר ולעבוד עם קבצי RAW מה-Creative Cloud. לא ברור באם מדובר במגבלה או פשוט בבאג אותו אדובי צפויה לתקן בהמשך.

מי שמעוניין בהדגמה (ללא מילים) ברורה מעט יותר של כמה מן התכונות המתקדמות יכול לצפות בסרטון הבא

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hKM-3fn2pUM[/youtube]

עוד פרטים ניתן למצוא באתר חברת אדובי. מחירה של האפליקציה עומד על כ-5 דולרים (למכשיר סלולארי) ו-10 דולרים לטאבלט.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *