ראשי חדשות אתר לראשונה בישראל פורום רשמי של חברת אדובי

לראשונה בישראל פורום רשמי של חברת אדובי

2
0

האתר MegaPixel גאה להכריז היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת אדובי ישראל במטרה לקדם את המודעות והנגישות לתחום עיבוד התמונה בקרב צלמים.

במסגרת שיתוף הפעולה אותו אנו פותחים היום יחלו לפעול בשלב הראשון שני פרויקטים:

  1. סדרת כתבות קבועה אשר תספק מידע מקיף על תוכנות אדובי המיועדות לקהל הצלמים ועל השימוש בהם כולל טיפים ומידע נרחב.
  2. פורום ייעודי חדש לעיבוד תמונה לצלמים אשר יספק מקום נגיש ללימוד, העמקה והתמקצעות בתוכנות עיבוד תמונה.

את פורום עיבוד התמונה החדש ינהל עדי רביד, יועץ פתרונות מדיה דיגיטלית בחברת אדובי ישראל ואחת מן הדמויות הוותיקות והבולטות מתחום הגרפיקה בישראל.

אדובי – כל מה שרציתם לדעת על עיבוד תמונה

adobe megapixel in

חברת אדובי, אשר נוסדה בקליפורניה בראשית שנות ה-80 של המאה הקודמת, היא כיום אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, המעסיקה קרוב ל-10 אלפים עובדים ברחבי העולם. באפריל 2012 השיקה החברה את קו מוצרי ה-CS6, הכולל בתוכו את תוכנת פוטושופ CS6 עליה דיווחנו כאן בהרחבה ואת גרסתה הרביעית של תוכנת לייטרום המוכוונת באופן מיוחד לקהל הצלמים. נציגותה הרשמית של אדובי בישראל, אשר החלה לפעול בשנה שעברה, קיימה במהלך חודש יוני השנה אירוע השקה רב משתתפים לחבילת CS6 שהתקיים בסינמה סיטי ראשון לציון.

נזכיר בהזדמנות זו כי בסקר מספר 17 אותו קיימנו מוקדם יותר השנה, העידו 37% מן המצביעים כי התוכנה המרכזית בה הם עושים שימוש לעיבוד תמונה היא הפוטושופ, כאשר תוכנת לייטרום תפסה את המקום השני עם 33%. (מעניין אילו אחוזים יניב סקר החוקיות של התוכנות…).

לרגל השקת השת”פ החדש מציעה חברת אדובי לגולשי האתר שוברים מיוחדים המעניקים 10% הנחה ברכישת תוכנת לייטרום 4, פוטושופ Elements, ו-Premiere Elements 10. פרטים על ההנחה וכיצד תוכלו לרכוש באמצעותה את התוכנות ניתן למצוא בקישור הבא (שימו לב: עמוד הקופון הינו באנגלית – הקוד נמצא בתוך הריבוע – עמוד הרכישה שאחריו הינו בעברית).

מאמר ראשון בסדרת הכתבות יפורסם בשבוע הבא. הפורום החדש שלנו בשיתוף חברת אדובי נפתח כבר היום ואתם מוזמנים לשאול בו שאלות הנוגעות לשלל מוצרי החברה המיועדים לצלמים (וגם לנושאים הנוגעים לעריכת וידאו) – לפורום  בשיתוף אדובי ישראל – עריכה ועיבוד תמונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

2 תגובות

  1. Avatar

    גיורא

    16/08/2012 ב 5:00 PM

    נשמע מעולה, שיהיה בהצלחה!!

    השב

  2. Avatar

    שרון

    17/08/2012 ב 1:35 AM

    רעיון מעולה. פורום כזה חסר במגהפיקסל, וגם, בכל שאר פורומי הצילום הישראלים.
    שמח שנפתח פורום כזה, ומאחל בהצלחה!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *