ראשי חדשות Kickstarter One – תיק צילום רב תכליתי מעוצב

One – תיק צילום רב תכליתי מעוצב

1
0

ניתן למצוא כיום מגוון אדיר של תיקי צילום ותיקי נשיאה רגילים המותאמים גם לנשיאת ציוד צילום. בשוק כה רווי קשה מאד לחדש אך זה בדיוק מה שמנסה לעשות חברה חדשה בשם undfind. תיקי החברה אמורים להיות מעוצבים ולאפשר החלפת כיסויים, להיות נישאים בצורות שונות ולאפשר מקום משתנה בהתאם לצורך – בין אם מדובר במחשב נישא או בציוד צילום.

כמעט לא עובר שבוע בו אנו לא מביאים מוצר חדש מתחום הצילום המנסה לזכות באהדת (ומימון) הגולשים באתר kickstarter וגם המוצר אותו אנו מביאים היום עושה את צעדיו הראשונים באתר. השיטה פשוטה – יש לכם רעיון אבל אין לכם את המימון הראשוני לבצע אותו – צלמו סרטון והסבירו לגולשים מדוע כדאי להם לתרום מכספם למען הפרויקט. אם תצליחו לעמוד במינימום ההכנסות אותו קבעתם בעצמכם לפרויקט בזמן נתון (לרוב מספר שבועות), תקבלו את הכסף ותוכלו לצאת לדרך (מינוס עמלה מסוימת ל-Kickstarter ולשרות התשלומים של אמזון). בחודשים האחרונים פרסמנו לא מעט פרויקטים מעניינים מתחום הצילום אשר זכו למימון נדיב מקהילת חובבי הצילום ב-kickstarter, בין השאר סיקרנו את: CineSkates – גלגיליות המתחברות לחצובה אשר יאפשרו לכם לצלם וידאו רפלקסי בצורה מקצועית; Triggertrap – טריגר אוניברסאלי זעיר אשר אמו לאפשר לכם לצלם תמונות בהפרשי זמן קבועים והרבה יותר. The Nice Clip – קליפ פשוט המתחבר למכסה העדשה ומאפשר חיבור שלה למכנס, לרצועה או לחולצה בכדי למנוע איבוד שלו, ה-Capture התקן מיוחד אשר יחזיק לכם את המצלמה בכל מצב ו-M-Plate – מתאם החצובה האולטימטיבי.

One – רב תכליתי – בגרסאות לנשים ולגברים

One bag 1

המוצר הפעם מכונה כאמור One והוא תיק רב שימושי מעוצב (עם מגוון רחב של כיסויים בעיצובים שונים אותם ניתן להתאים לתיק) ומקום לכל מה שצלם/חובב גדג’טים מודרני זקוק לו. אך במקום שאנו נסביר ניתן ל-Justin Lin, מעצב המוצר, להסביר בעצמו בסרטון שחיבר לאתר kickstarter:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L22aNx2uzZk[/youtube]

החברה כבר הספיקה להפיק סרטון פרסומי קצר בו נראה התיק

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qwxAWEIDjzY[/youtube]

בנוסף ל-One עובדת החברה על מגוון מוצרים נוספים ביניהם גם “The Waist Shooter” – תיק צילום/ציוד קטן יותר אותו ניתן לשאת על החגורה – קונספט מעניין שעשוי להיות נוח אם אין לכם צורך בציוד רב (לנו הפריע רק שאת המצלמה ניתן לשמור רק כשהיא מופרדת מן העדשה).

ה-One זכה כבר ל-100 תומכים/מממנים והוא צפוי לשבור את הסכום המינימאלי אשר הוצב לו בכדי להצליח ב-kickstarter (כ-10,000 דולרים) בכל רגע. התיק צפוי לעלות 129 דולרים כשיגיע לחנויות (אך לתומכים בפרויקט ב-kickstarter עלותו 79 דולרים בלבד). עוד פרטים ניתן למצוא באתר המוצר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    martha

    16/12/2011 ב 1:38 PM

    איזה תחכום יש בתיק הזה!!שווה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *