ראשי חדשות Kickstarter הצצה ראשונה אל הדור החדש של תאורות זעירות גמישות

הצצה ראשונה אל הדור החדש של תאורות זעירות גמישות

0
0

לתאורות LED גמישות כבר התחלנו להתרגל (למעשה אנו נפרסם כאן בימים הקרובים ביקורת על תאורת LED עוצמתית גמישה) אבל כעת נראה שהיצרניות החלו להכיר באפשרות לייצר לא רק תאורות גמישות גדולות אלא גם תאורות זעירות, זולות ואיכותיות למגוון רחב של שימושים – שתיים כאלו הוצגו בשבועות האחרונים והם רק הסנוניות הראשונות במה שאנו צפויים לראות בחודשים ובשנים הקרובות.

התאורה הראשונה מגיעה מחברת Blind Spot שכבר יצרה כמה וכמה תאורות זעירות למגוון שימושים (כולל אגב כאלו ששימשו לאחרונה בסרטים ותוכניות טלויזיה). מדובר במוצר פשוט גדול מעט מכרטיס אשראי עם כבל USB. המוצר המכונה Crack Light מוצע כעת לרכישה מוקדמת באתר indiegogo (לאחר שסיים מימון מוצלח אחר בקיקסטרטר לפני שבועות ספורים). התאורה עצמה לא שוקלת כמעט כלום (19 גרם). על התאורה עצמה אין שום אמצעי שליטה אבל החברה פיתחה תוסף קטן המאפשר הדלקה וכיבוי וגם שליטה בעוצמה.

התאורה עצמה חזקה מאד – בערך 200 לוקס מ-1 מטר או יותר מ-1800 לוקס מ-30 ס”מ נתון מרשים למדי לתאורה שגודל 5 על 3 ס”מ והעובי שלה דק ככרטיס אשראי. ב-Blind Spot טוענים שאיכות הצבע גבוהה מאד – 96 TLCI או 95 CRI (עם כחולים ואדומים מעל 90).

סרטון הקיקסטרטר של ה-Crack Light

לא פחות חשוב הוא אופן החיבור של התאורה בכדי להשתמש בה במצבים שונים ולהחזיק אותה באופן קבוע – על מצלמה, שולחן, או כל התקן אחר – החברה מציעה מגוון רחב למדי של אפשרויות – בסרטון הבא הם מציגים כמה מהן.

לבסוף המחיר – בתרגום לשקלים (וללא משלוח) אנחנו מדברים על פחות מ-300 ש”ח לתאורה אחת כולל דימר (ללא דימר מדובר בפחות מ-170 ש”ח). עוד פרטים על המחירים והמוצר תוכלו למצוא באתר אינדיגוגו.

לפני שאתם רצים לקנות את ה-Crack Light אנו מציעים שתבדקו עוד תאורה גמישה שפותחה איך לא – כאן בארץ על ידי ידידנו הטובים מ-Spiffy Gear. כאן מדובר על קונספט קצת שונה אבל על פניו יותר וורסטילי עם יכולות מגוונות בהרבה. ה-Lumee כפי שהוא מכונה הוצג לראשונה בתערוכת NAB השנה (ראו סרטון בהמשך) והוא למעשה סוג של צמיד תאורה גמיש ורב עוצמה עם תאורות LED איכותיות שבחלקן האחורי תמצאו מגנט. ה-Lumee מגיע בשני “טעמים” – תאורה רגילה (bi-color) ותאורת RGB. גם שם ההטענה נעשית באמצעות USB אבל ל-Lumee יש סוללה מובנית שמספיקה ללא מעט זמן (בערך שעה בעוצמה מלאה) יתרון עצום ביחס ל-Crack Light שמחייב חיבור מתמיד לסוללה חיצונית או מקור חשמלי.

משפחת צמידי התאורה Lumee

Lumee

ה-Lumee יגיע לשוק ככל הנראה במהלך חודש מאי – המחיר צפוי להיות סביב ה-50 דולרים (אין עדיין תאריך השקה מדויק או מחיר מדויק אבל אנו מקווים להביא לכם ביקורת בהקדם האפשרי).

אודי מ-Spiffy Gear עם ה-Lumee – תאורות הצמיד החדשות

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *