ראשי חדשות Delkin Elite 633 – כרטיס ה-SD המהיר בשוק

Delkin Elite 633 – כרטיס ה-SD המהיר בשוק

0
0

חברת Delkin מקליפורניה הכריזה לאחרונה על מה שהיא מכנה כרטיס ה-SDHC המהיר בעולם. ה- Delkin Elite 633 SDHC UHS-I אמור לאפשר קצב קריאה של עד 95 מגה בייט לשנייה וכתיבה של 80 מגה בייט לשנייה והוא תומך בתקן ה-UHS-I החדש.

את תקן ה-UHS-I עבור כרטיסי זיכרון מסוג SD פגשנו כאן לראשונה באמצע 2010. תקן ה-Ultra High Speed 104 (המוכר גם כ-UHS-I) בא לציין כי הכרטיס יוכל לעמוד במהירות העברת נתונים מקסימאלית של עד 104MB/s. בעתיד מתכנן ה-SD Association (ארגון התקינה הבינלאומי של פורמט ה-SD) להכריז על תקן ה-UHS-II אשר יתמוך במהירויות מקסימאליות של עד 300MB/s. בפועל מוגבל הכרטיס מכיוונים שונים (בין השאר בשל מגבלות קוראי הכרטיסים הקיימים לדוגמא).

ההשפעה המרכזית של הכרטיסים המהירים קשורה לנושא הוידאו ברזולוציה גבוהה ובמידה פחותה על צילום סטילס מהיר (בעיקר במצלמות עתירות רזולוציה במצב RAW+JPEG). מלבד זאת לכרטיסים מהירים השפעה משמעותית על מהירות העברת הקבצים למחשב.

בעבר פרסמנו שורה של ידיעות אודות כרטיסי SD חדשים התומכים בתקן ה-UHS-I בניהם ה- Sandisk Extreme Pro SDHC UHS-I הנמכר גם בישראל, ודור הכרטיסים החדש של חברת פנסוניק.

הכרטיס החדש של חברת Delkin מגיע עם תג מחיר ההולם את ביצועיו – לא פחות מ-440 דולרים עבור 32GB (דגמי 8 ו-16 ג’יגה בייט זמינים גם כן במחירים הנעים בין 140 ל-250 דולרים בהתאמה) בהזמנה מאתר האינטרנט של החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *