ראשי מבזקים העדשות הבאות של סיגמא לשנת 2017

העדשות הבאות של סיגמא לשנת 2017

0
1

אחרי שהשיקה רק לאחרונה ארבע עדשות חדשות (שטרם הגיעו לשוק), נראה כי לסיגמא יש כבר תוכניות לגבי סדרת העדשות הבאה אותה היא תשיק בהמשך השנה.

האתר canonrumors פרסם לאחרונה ידיעה העוסקת בשלוש עדשות עתידיות עליהן עובדת בימים אלו חברת סיגמא. שלושת העדשות על פי הידיעה הן:

  • Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS Sport – עדשה אחות לעדשת ה-24-70mm ART שהוכרזה לאחרונה (אם כי ה-70-200 מ”מ תהיה משוייכת דווקא לסדרת הספורט של החברה). העדשה צפויה ככל הנראה ברבעון השלישי או הרביעי של השנה.
  • 400mm f/5.6 DG OS – או עדשת טלה-פריים דומה. אנו שאלנו בשנה שעברה את נשיא סיגמא בתערוכת פוטוקינה 2016 לגבי אפשרות של עדשת 500 מ”מ f/5.6 מבית סיגמא ולא קיבלנו תשובה ברורה – אך כעת נראה שאולי יש סיכוי לעדשה בסגנון.
  • עדשת מאקרו – אורך מוקד לא צויין ועד כה לא קיימת עדשת מאקרו בסדרת ה-ART ואחת או יותר בהחלט חסרות.

בראיון שנערך עם נשיא סיגמא לאחרונה (גם אנחנו כאמור שוחחנו עימו בשנה שעברה והוא ללא ספק אחד המנהלים הנגישים והפתוחים בתעשיית הצילום), הוא ידע לספר כי לחברה יש תוכניות ברורות להרחיב גם את ליין העדשות שלה עבור מצלמות סוני (בדגש על סוני FE למצלמות ה-A7) אבל יש לקחת בחשבון  – שמרגע ההחלטה עשויות לעבור בין שנתיים לשלוש עד שהעדשות יגיעו לשוק (הוא לא מסר מן הסתם מתי בדיוק התקבלה ההחלטה ולכן קשה לדעת האם נראה ליין עדשות חדש עבור מצלמות סוני כבר השנה או בשנה הבאה אבל אין ספק שהחברה עובדת בכיוון).

מתכננת עדשות פרקטיות לעתיד – סיגמא

sigzilla

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *