ראשי מבזקים בקרוב: דגמים מחליפים לקנון EOS-700D, ל-EOS 100D, ל-G1 X ועוד כמה מילים על ה-7D הבאה

בקרוב: דגמים מחליפים לקנון EOS-700D, ל-EOS 100D, ל-G1 X ועוד כמה מילים על ה-7D הבאה

1
0

מידע חדש מתחיל להופיע על מה שקנון עשויה להכריז עליו בשבועות הקרובים לקראת תערוכת +CP שתתקיים ביוקוהמה באמצע חודש פברואר 2014.

החדשות הטובות הן שאנו צפויים כנראה לגרסאות מעודכנות של מצלמות הכניסה של החברה – ה-EOS 700D ואפשר שגם ה-EOS-100D הזעירה. בשלב זה אין ממש מידע על מה יהיו השינויים (בשנים האחרונות קנון הזניחה את סדרת מצלמות הכניסה שעברה שינויים מינוריים מאד מאז ה-EOS 550D), אפשר רק לקוות שבקנון הבינו שלאור השינויים המשמעותיים שניקון דאגה להכניס במצלמות ה-D5300/D3300 בתקופה האחרונה הגיע הזמן לשינוי עמוק בליין.

אפרופו ה-EOS 700D, למצלמה יצא לאחרונה עדכון קושחה (קטן יחסית אך חשוב) – עוד פרטים. אם אתם הבעלים הגאים של 1D-X תשמחו בוודאי לשמוע על עדכון חדש לקושחה של המצלמה שלכם גם כן עם לא מעט שינויים (גרסה 2.0.3).

מעבר לשני דגמי הכניסה הרפלקסיים הופיעה לה ידיעה אודות הדגם הבא של המצלמה הקומפקטית המתקדמת בעלת החיישן הגדול של קנון – ה-G1 X (דגם שצפוי כנראה להיקרא G1 X Mark II). הינה כמה מן השינויים הצפויים לפי המקור:

  • גוף דומה לדגם הנוכחי עם עדשת ארוכה מעט יותר.
  • חיישן 20.2 מגה פיקסל בגודל “1.5.
  • מעבד DIGIC 6.
  • עדשת – 24-120mm f/2.8-5.8 (שווה ערך ב-35 מ”מ).
  • עינית אופטית “מתקדמת” חדשה (“real image” optical zoom – אין פרטים בשלב זה).
  • מסך מגע 3 אינצ’ ברזולוציה גבוהה (922k נקודות).

ה-GX 1 הוכרזה בתערוכת CES לפני כשנתיים, בתערוכת CES 2014 השנה קנון שמרה על פרופיל נמוך מאד, אך אפשר ואת המחליפה נראה לקראת תערוכת +CP בחודש הבא.

הדגם הבא של ה-G1 X בפתח?

Canon-PowerShot-G1-X-lcd-frontלפני שנעבור לחדשות הפחות משמחות עוד מילה על מה עשוי להגיע מקנון (ואנא קחו זאת עם גרגר מלח גדול במיוחד). על פי ידיעה שפורסמה היום קנון עובדת על עינית היברידית – אופטית לסטילס ודיגיטלית לוידאו (כבר הזכרנו זאת בעבר) וזאת עשויה להגיע באחת או יותר ממצלמות החברה כבר השנה. המצלמות הסבירות ביותר בהן עשויה להופיע העינית הן ה-1D C בגדרסה חדשה או ה-7D הבאה (יהיה אשר יהיה שמה).

ולחדשות הפחות נעימות – לפני ימים אחדים פרסמנו כאן כי אפשר ונראה את ה-7D הבאה כבר בחודש פברואר. כעת ידיעה אחרת סותרת את המידע הנ”ל ומדברת על כך שקנון עובדת על מספר דגמים (שמועד הכרזתם לא ידוע כרגע) כולל דגם הכולל עינית היברידית (כאמור) אשר עשוי להיקרא EOS-A1 (אם כי אפשר ומדובר בשם פנימי). למצלמה יהיו יכולות וידאו מתקדמות מעבר לכל מצלמת רפלקס קיימת ורזולוציה גבוהה במיוחד. בשל מה שנראה כהרבה ידיעות סותרות בזמן האחרון אנו נשהה את המשך הפרסומים בנושא עד שנרגיש שקיים מידע מעט יותר קונקרטי (החדשות הטובות הן שאפשר ולא מדובר בזמן רב מידי).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    שייקה

    20/01/2014 ב 9:34 AM

    חדשות טובות.
    השאלה שלי היא כרגיל…
    מה קורה עם ה14-24?
    בשמועות קנון באתר אמרו שהיא צריכה לצאת יחד עם ה24-70 החדשה… ובכן, ה24-70 יצאה כבר מזמן..ול14-24 אין זכר…

    יאללה נראה לי אני יקנה כבר 16-35 וזהו נמאס לחכות..

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *