ראשי מבזקים לייקה: בקרוב נכריז על מצלמת – Mini M

לייקה: בקרוב נכריז על מצלמת – Mini M

0
0

חברת לייקה ידועה כחובבת טיזרים, ומוקדם יותר השבוע הציגה עמוד חדש באתר ובו ומפיע קופסא בין מצלמות הליין הנוכחי ומעליה הכותרת Mini M עם סימן שאלה מעליה – מה מתכננת לייקה ומתי צפויה ההכרזה.

הטיזר האחרון של לייקה לא מספק הרבה מידע – כפי שניתן לראות מן התמונה המצלמה אמורה להתווסף בין ליין הלייקה M הגבוה וליין ה-X (לו לייקה קוראת מסיבה לא ברורה Micro M).

תאריך ההשקה הצפוי הוא ה-11 ביוני ופרט נוסף אותו אנו למדים הוא כי המצלמה תיוצר בגרמניה ולא תהיה חלק משיתוף הפעולה של לייקה עם פנסוניק.

ישנן מספר אפשרויות שהועלו ברשת מבחינת אופיה של המצלמה החדשה כולל דגם חדש של מצלמה חסרת מראה (שאיננה ריינג’פיינדר כמו ה-M) עם עדשות מתחלפות, דגם של מצלמה קומפקטית עם חיישן גדול (גדול מזה המצוי בסדרת ה-X – קרי חיישן Full Frame בדומה לRX1 של סוני), או מצלמה קומפקטית עם חיישן APS-C ועדשת זום (מצלמה הדומה אולי במעט לקנון G1X). בשלב זה כאמור כל האפשרויות הללו פתוחות לגמרי ואנו נאלץ להמתין עוד כשבועיים וחצי עד להכרזה.

הלייקה Mini M – מה מתחבא בקופסא?

Leica Mini M

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *