ראשי מבזקים קנון יפן: הזמנה לאירוע ההשקה הבא באמצעות…עט-מקרן

קנון יפן: הזמנה לאירוע ההשקה הבא באמצעות…עט-מקרן

1
0

היפנים אוהבים גדג’טים – את זה למדנו כבר מזמן, אבל אפילו אנחנו הופתענו לגלות כיצד החליטו בקנון יפן להזמין כמה עיתונאים נבחרים למסיבת העיתונאים אשר צפויה להתקיים ב-22 לחודש.

האתר היפני nphoto קיבל לידיו (וצילם) חבילה מחברת קנון יפן אשר כללה עט מיוחד במינו. מלבד הכיתוב על העט עצמו ישנו מסתבר “טריק” מעניין המאפשר על ידי לחיצה על העט להקרין מחלקו האחורי את הפרטים להזמנה לאירוע.

מה יש בתוך האריזה? (מקור: nphoto)

Canon pen projector 1

ללא ספק מדובר באחת מפיסות “המרצ’נדייז” המעניינות ביותר בהן נתקלנו (ואנו זכינו ללא מעט מאלו במהלך הביקורים הרבים שלנו בתערוכות צילום וטכנולוגיה ברחבי העולם).

הזמנה למסיבת עיתונאים בצורת עט (מקור: nphoto)

Canon pen projector 2

אם נניח לרגע את הגימיק החביב בצד – נשאלת השאלה על מה צפוי להכריז קנון במסיבת העיתונאים בעוד כשבוע. אם העט הוא אינדיקציה כלשהי, כנראה שלא מדובר ב-EOS 70D או ב-EOS 7D MKII בהן עסקנו כאן לא מעט לאחרונה, אלא דווקא במוצר או מוצרים מליין המצלמות הקומפקטיות של קנון (שימו לב לכיתוב). אנו כמובן נמשיך ונעקוב.

המקרן בקצה העט (מקור: nphoto)

Canon pen projector 3

כך נראית ההזמנה המוקרנת – ביפנית כמובן (מקור: nphoto)

Canon pen projector 4

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    שמואל

    31/08/2013 ב 10:58 PM

    יש לחבר שלי עט מקרין עם ליזר והוא לא יודע איך להשתמש בו התוכלו להודעני

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *