ראשי מבזקים סוני A99 – מצלמת ה-Full Frame הזולה מכולן?

סוני A99 – מצלמת ה-Full Frame הזולה מכולן?

0
0

אם המידע המתפרסם היום מדויק, הכיוון של סוני ביחס למצלמת ה-Full Frame הבאה שלה אשר צפויה להיות מוצגת ככל הנראה כאב טיפוס בקרוב מאד ולהיות מוכרזת סביב תערוכת פוטוקינה בספטמבר, הוא הורדה משמעותית ככל האפשר של רף הכניסה לשוק ה-Full Frame מבחינת המחיר לצרכן.

ה-A99 כנראה לא תציג חידושים טכנולוגיים משמעותיים מאד ביחס ל-A77 (אותה בדקנו כאן לא מזמן), אלא בעיקר שיפורים מינוריים הנובעים מדרישות הצרכנים (ואפשר לקוות גם מכמה מן ההערות שאנו עלנו בראיון שקיימנו לאחרונה עם נציג החברה) ובעיקר חיישן Full Frame חדש בן 24 מגה פיקסל (אם כי מערכת הפוקוס בת 102 הנקודות המוצלבות – אם אכן תופיע במצלמה, היא בעיננו לפחות בהחלט בגדר חידוש משמעותי).

השורה התחתונה מבחינת סוני ומבחינת הצרכנים תהיה (אם להאמין למידע המתפרסם אצל ידידנו ב-sonyalpharumors) המחיר. עד כמה נמוך סוני תהיה מוכנה לרדת היא כמובן השאלה הגדולה. במצב השוק הנוכחי רמות המחירים למצלמות Full Frame דומות חדשות (קרי D800 ו-5D MKIII) נעות בין 3000-3500 דולר. אם סוני תוכל לרדת ל-2500 ואולי אפילו קרוב יותר ל-2000 דולר, בהחלט אפשר לראות משתמשים חדשים אשר מעוניינים במצלמה מקצועית אך אינם רוצים להוציא סכום כסף גדול בוחרים בסוני ולא באלטרנטיבות היקרות יותר מקנון וניקון. ראוי לזכור כי סוני תתחרה במובן מסוים לא רק בדור הנוכחי של ניקון/קנון אלא גם בדור הקודם ובעיקר ב-5D MKII אשר נמכרת ותמשיך להימכר עוד זמן רב במחירים נמוכים מאד (הקרובים ל-2000 דולרים) ולפיכך התחרות של סוני מורכבת יותר מכפי שניתן היה אולי לחשוב בתחילה.

בלי כל קשר, סוני צפויה להכריז בקרוב מאד על מחליפה ל-NEX C3 וככל הנראה גם על עדשה או עדשות נוספות. אנחנו כרגיל נמשיך לעדכן.

ה-A77 – המחיר הנמוך בקטגוריה – איך תתמחר סוני את ה-A99?

A77 white

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *