ראשי מבזקים לייקה M10 ב-10 במאי?

לייקה M10 ב-10 במאי?

2
0

חברת לייקה שלחה לאחרונה הזמנות לאירוע מסיבת עיתונאים מיוחד של חברת לייקה אשר ייערך בתאריך אשר נראה כי נבחר בקפידה על ידי החברה – ה-10/5/2012. מה יוכרז באירוע?

האתר Leicarumors דיווח לפני זמן קצר כי חברת לייקה כבר שלחה הזמנות לאירוע אשר יכלול (על פי הכתוב בהזמנה הרשמית) מגוון רחב של הכרזות מוצרים חדשים.בכל הנוגע לבחירת התאריך – לייקה מסתבר אוהבת תאריכים סימליים ועל ה-M9 הכריזה החברה ב-9/9/2009.

מה צפוי להיות מוכרז על ידי לייקה באירוע? כאן כבר הפרטים הרבה פחות חד משמעיים. לייקה הודיעה בשנה שעברה יותר מפעם אחת כי אנו צפויים במהלך 2012 למחליפתה של ה-M9 וכן למצלמה חסרת מראה. רבים ציפו כי שתי מצלמות אלו יופיעו לראשונה סמוך לתערוכת פוטוקינה 2012 אשר תתקיים בספטמבר אך אפשר ובלייקה החליטו ללכת על תאריך מוקדם יותר. לא מן הנמנע כי נראה עדשה או עדשות חדשות מבית לייקה באירוע (ואם תוכרז מצלמה חסרת מראה נצטרך לראות האם היא תעשה שימוש בעדשות הנוכחיות של החברה ללא מתאם או בעדשות מליין חדש). וכמובן תמיד ישנה האפשרות כי מדובר בכלל במצלמות קומפקטיות אם כי אנו נופתע אם האירוע יסתכם בכך בלבד.

עדכון: זמן קצר לאחר הידיעה המקורית פורסמה ידיעה נוספת ב-Leicarumors על פיה אפשר והחברה מתכננת להשיק מצלמה בעלת חיישן שחור/לבן (כנראה הראשון מסוגו במצלמה המכוונת לשוק הפרטי). לא פחות מוזר – למצלמה לא יהיה מסך LCD לצפייה בתמונות. על פי המידע המופיע בידיעה (אשר אמינותה איננה ברורה בשלב זה) החיישן במצלמה לא יהיה מבית היוצר של קודאק (או של חטיבת החיישנים שלה אשר נרכשה בשנה שעברה על ידי חברה אמריקנית). אנו נמתין למידע נוסף במידה ואכן מדובר בידיעה מהימנה

ה-M9 בתערוכת פוטוקינה 2010  (צילום: אופיר אילז) leica m9 titan

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    שקד

    14/03/2012 ב 10:15 PM

    נשמח אם תצלמו את המסיבה בודיאו
    דרך אגב מי הדיגי

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *