ראשי מבזקים אירוע מוזר: נעלמה עדשת ה-180 מ”מ החדשה של סיגמא

אירוע מוזר: נעלמה עדשת ה-180 מ”מ החדשה של סיגמא

3
0

אירוע מוזר התרחש בתערוכת CES 2012 הנערכת בימים אלו בלאס וגאס. העדשה החדשה עליה הכריזה חברת סיגמא עם פתיחת התערוכה נעלמה באופן מסתורי מן הדוכן. מדובר באחד משני אבות טיפוס של העדשה אשר יוצרו. חקירה בעניין נפתחה.

בשבוע שעבר הכריזה חברת סיגמא על שלושת עדשות חדשות עם פתיחת תערוכת CES. העדשה המרכזית מבין השלוש היא ה-SIGMA APO MACRO 180mm F2.8 EX DG OS HSM – אותה מכנה החברה עדשת המאקרו הארוכה בעולם בעלת יחס הגדלה של 1:1 וצמצם f/2.8.

האתר הבריטי amateurphotographer מדווח כי עובדי סיגמא הופתעו לגלות בבוקר יומה השני של התערוכה כי העדשה נעלמה מביתן החברה. אחד מעובדי הביתן מסר כי מדובר באחת מבין שני אבות טיפוס בלבד אשר יוצרו על ידי החברה. שוויה של העדשה אינו ידוע (סיגמא לא פרסמה מחיר).

גניבות רבות מתרחשות במהלך תערוכות גדולות. משיחה שקיימנו בתערוכה קודמת עם נציגים בכירים של יצרנית גדולה נמסר לנו כי עשרות מוצרים נגנבים בכל יום מן הביתן וזאת למרות אמצעי אבטחה מגוונים הנמצאים במקום. במקרה זה נראה כי העדשה נעלמה בשעות הלילה ואפשר שמצלמות האבטחה של המקום קלטו את מבצע הפעולה בזמן אמת. אם לא אתם מוזמנים לפקוח עיניים על מכירות פומביות של עדשות סיגמא נדירות ב-e-bay בתקופה הקרובה.

עדשת ה-180 מ”מ החדשה של סיגמא – לאן היא נעלמה?

APO MACRO 180mm F2.8 EX DG OS HSM

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

3 תגובות

  1. Avatar

    ארז

    14/01/2012 ב 10:16 PM

    עונש קולקטיבי!!!
    סיגמה מכריזה כי לא ימכרו יותר עדשות סיגמה עד שהעבריין יודה באשמה ויחזיר את הציוד הגנוב!

    השב

  2. Avatar

    תומר_יפה

    14/01/2012 ב 11:41 PM

    סביר להניח שלעדשת האבטיפוס שנגנבה יש תושבת של סיגמה, ולכן הגנב יוכל להשתמש בה עם מצלמת סיגמה בלבד. לדעתי זה עונש מספיק.

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    14/01/2012 ב 11:43 PM

    🙂

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *