ראשי מבזקים האם פנטקס מתכננת מצלמת פורמט בינוני ומצלמת Full Frame חסרת מראה?

האם פנטקס מתכננת מצלמת פורמט בינוני ומצלמת Full Frame חסרת מראה?

0
0

מנהל המחקר והפיתוח בחברת פנטקס מסר לאחרונה לבמסגרת ראיון מקיף אותו ערכנו במגזין היפני Impressjapan (אשר כלל מהנדסים מ-8 יצרניות צילום גדולות אשר סיפרו על תוכניותיהם ל-2012) כי חברת פנטקס עובדת בימים אלו על פיתוח דור חדש של מצלמות חסרות מראה אשר יעשו שימוש בחיישנים גדולים.

בניגוד לפנטקס Q אשר הוכרזה מוקדם יותר השנה ועושה שימוש בחיישן זעיר (המקביל בגודלו לחיישן לש מצלמה קומפקטית מתקדמת), דור המצלמות החדש עליו דיבר Mr. Kitazawa – מנהל המחקר והפיתוח של פנטקס בתחום הצילום, במסגרת הראיון צפוי לעשות שימוש בחיישני Full Frame ואף בחיישן גדול יותר בדומה לזה המשמש כיום בדגם ה-645D של החברה. בשלב זה אין פרטים רבים אך נראה כי גרסה חסרת מראה למצלמת Full Frame היא עניין סביר יותר בטווח הקרוב מאשר גרסה חסרת מראה למצלמת פורמט בינוני.

נזכיר רק כי במסגרת אותו מאמר (PDF ביפנית) רואיין גם נציג בכיר של חברת קנון אשר הודה באופן רשמי כי ב-2012 אנו צפויים למצלמה ראשונה חסרת מראה של החברה. אין ספק ש-2012 הופכת להיות אחת השנים המעניינות בצילום (בוודאי ביחס ל-2011).

פנטקס 645D בגרסת העץ – האם נראה בשנה הבאה גרסה חסרת מראה?

Pentax red 645d front

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *