ראשי מבזקים פנסוניק X – ליין עדשות מקצועי מהפכני בקרוב?

פנסוניק X – ליין עדשות מקצועי מהפכני בקרוב?

0
0

ידיעה מסקרנת מאד מתפרסמת היום באתר 43rumors. חברת פנסוניק כפי הנראה רצינית בכוונותיה לעלות מדרגה בתחום הצילום. כבר דיווחנו כי החברה מתכננת מצלמה מתקדמת בסדרת ה-GF אשר תכונה כפי הנראה GF7 ותוכרז לקראת סוף השנה הנוכחית או ראשית השנה הבאה. כעת מתברר כי החברה מתכננת גם ליין עדשות חדש בעל תכונות חדשניות.

ליין העדשות החדש יכונה X ויכלול על פי המידע שנמסר דווקא עדשות זום (לפחות בשלב הראשון). שתי העדשות הראשונות צפויות להיות כפי הנראה 14-42 מ”מ ו-45-175 מ”מ. במבט ראשון נראה כי אלו עדשות קיט/זום רגילות (בליין של חברת אולימפוס קיימים דגמים מקבילים) אלא שהידיעה מדברת על כך שהדגמים של פנסוניק יהיו שונים מאד מעדשות הקיט הזולות הקיימות.

ראשית מדובר בעדשות קומפקטיות במיוחד (זאת היא הצהרה מעניינת משום שעדשת ה-14-42 מ”מ של אולמפוס כבר נחשבת קטנה למדי), איכותן האופטית היא לטענת המקור גבוהה במיוחד (ברמה אשר עשויה עשויה להפתיע אפילו צלמים מקצועיים) והן כוללות  inner focusing (גורמים שונים העלו השערה כי הן יפעלו באופן דומה לעדשות זום של מצלמות וידאו אך אין לכך כל אישור נוסף).

מידע נוסף בנושא צפוי להגיע כנראה בקרוב ואנו נעדכן בהתאם.

המבנה האופטי של עדשה של חברת פנסוניק – מה צפוי מסדרה X?

Panasonic DMC FZ48 Lens

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *