ראשי מבזקים ניקון D4 וסוני A920 עם חיישן 32 מגה פיקסל?

ניקון D4 וסוני A920 עם חיישן 32 מגה פיקסל?

0
0

כבר זמן רב שאנו שומעים על מחליפתה האפשרית של ה-D3S של ניקון. ידיעה אותה פרסם האתר photorumors היום עשויה לספק קריאת כיוון מעניינת בנושא. על פי הידיעה חברת סוני צפויה להכריז כבר בחודש אוגוסט הקרוב על דגם ה-A920 החדש (הדגם המחליף לכאורה של דגם ה-A900 אשר כבר אינו מיוצר ככל הנראה). לדגם החדש צפוי חיישן פורמט מלא חדש ברזולוציה חסרת תקדים (במצלמות מסחריות שאינן פורמט בינוני כמובן) בן 32 מגה פיקסל. אין בשלב זה נתונים דוגמת רגישות או נתונים בנושא מערכת הפוקוס האוטומטית וכו’ אך יש לשער שגם אלו יגיעו בבוא הזמן. ה-D4 של ניקון צפויה על פי נסיון העבר להתבסס אף היא על אותו החיישן (או גרסה דומה מאד שלו).

במקביל כבר זמן רב אנו עוסקים ב-A77 הצפויה של סוני אשר תגיע ככל הנראה עם חיישן 24 מגה פיקסל. אם ניתן להסתמך על מה שהתרחש בשנים האחרונות ניתן לשער ברמה גבוהה יחסית של וודאות שאותו החיישן צפוי לשמש גם את חברת ניקון בדגם המקביל – D400. קפיצה משמעותית ביחס לדגם ה-D300S הוותיק לו חיישן בן 12 מגה פיקסל.

Sony japan logo

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *