ראשי מבזקים Pentax NC-1 כבר ב-26 ליוני?

Pentax NC-1 כבר ב-26 ליוני?

0
0

האם אנו צפויים להכרזה ראשונה של חברת פנטקס על מצלמה חסרת מראה כבר בשבוע הבא? אם יתאמתו השמועות אשר התפרסמו לאחרונה באתר photorumors ככל הנראה שהתשובה לכך היא חיובית.

נזכיר בקצרה מה ידוע בשלב זה על ה-NC-1 (אשר אפשר ותהיה מצלמה חסרת מראה ראשונה מתוך שתיים שיוכרזו על ידי פנטקס השנה):

  • מצלמה זעירה במיוחד (קטנה יותר מכל דגם חסר מראה הקיים בשוק).
  • הגודל הזעיר הושג באמצעות שימוש בחיישן קטן מכל מצלמה אחרת בעלת עדשות מתחלפות – 1/2.33 – חיישן מקביל לזה המצוי ברוב המצלמות הקומפקטיות בשוק.
  • החיישן עצמה ברזולוציה של 14 מגה פיקסל צפוי לאפשר גם צילום וידאו ברזולוציה גבוהה (לא חידוש גדול בימים אלו).
  • שתי עדשות צפויות להיות מוכרזות עם ה-NC-1 הראשונה עדשת פריים 8.5 מ”מ (קצת פחות מ-50 מ”מ אקוויולנטי) בעלת צמצם f/1.9 ועדשת זום 5-15 מ”מ (או 28-80 מ”מ אקוויולנטי) בעלת צמצם f/2.8-f/4.5.

ה-NC-1 צפויה להיות “חיה” מוזרה מאד בנוף המצלמות הקיים – הדרך הנכונה להגדירה לדעתנו היא כמצלמה קומפקטית בעלת עדשות מתחלפות. מחירה צפוי לעמוד על כ-600 דולרים עם עדשת קיט. לדעתנו מדובר על מחיר גבוה מידי המקביל לזה של מצלמות חסרות מראה ומצלמות כניסה רפלקסיות ואם חברת פנטקס תרצה להצליח עם הקונספט החדש המחיר יצטרך לרדת.

תמונה שדלפה לרשת של ה-NC-1 (מקור: mirrorlessrumors)

Pentax NC 1 and lenses 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *