ראשי מגזין David Bergman: מאחורי הקלעים עם בון ג’ובי

David Bergman: מאחורי הקלעים עם בון ג’ובי

0
0

David Bergman הוא אחד מצלמי ההופעות העסוקים בעולם. כשהוא לא מתרוצץ על הבמה אחרי אבריל לוין, מתחמק ממהלומות בהופעה של להקת Green Day או נאלץ לסבול את השטויות של Iggy Pop על הבמה תוכלו כנראה למצוא אותו בעוד הופעה של בון ג’ובי. היום אנו מביאים את סיפורו.

David Bergman מוכר אולי לחלק מקוראי האתר מתמונת ההשבעה הפנוראמית של הנשיא אובמה אותה צילם ב-2009 וזכתה ללא פחות מ-12 מליון צפיות (וצולמה באמצעות מצלמת G10 קומפקטית של קנון ורובוט צילום פשוט של חברת GigaPan). אלא שאת הקריירה המקצועית שלו עשה Bergman בתחום אחר לחלוטין. במשך שנים הוא עבד בצילום אירועי ספורט גדולים, הופעות וכמובן גם בצילום השחקנים והזמרים עצמם. לפני מספר שנים עבר Bergman לניו יורק והחל לצלם עבור מגזין הספורט הנחשב Sports Illustrated (הנקרא מידי שבוע על ידי 23 מליון אמריקנים). מאז החל לעבוד עבור המגזין הצליח Bergman לצלם שורה ארוכה ומרשימה של שערים אך במקביל המשיך לעבוד גם עם להקות ואומנים שונים חלקם מן השורה הראשונה בניהם כאמור: אבריל לוין, Iggy Pop ,Evanescence ,Green Day ,No Doubt בילי ג’ואל ורבים אחרים.

הזמר ג’ון בון ג’ובי בהופעה (צילום: David Bergman)

Bon Jovi David Bergman

לאחרונה ערך האתר fstoppers סיור וראיון מאחורי הקלעים עם Bergman בעת צילום הופעה של הזמר בון ג’ובי. כחלק מן הראיון הסביר Bergman מעט על הרקע שלו כצלם, כיצד הגיע להיכן שהוא כיום ומה מניע אותו לצלם הופעות פעם אחר פעם. Bergman גם הדגים במהלך הסרטון מהיכן ואיך הוא מצלם על וליד הבמה ואפילו נתן מספר טיפים לצלמי הופעות המתחילים את דרכם בתחום.

בכדי לצלם הופעה דוגמת זו של בון ג’ובי ולקבל כמה מן התמונות הייחודיות אותן צילם נדרש Bergman לעשות שימוש במספר מצלמות המופעלות מרחוק. כך למשל הצליח Bergman ללכוד תמונות של בון ג’ובי קופץ על הבמה ממספר זוויות במקביל מבלי להיות בשני מקומות בו זמנית. מצלמה נוספת הוצבה הרחק מאחורי הקהל עם עדשה רחבה ולכדה תמונות של הקהל הרב והבמה. בכדי להפעיל את המצלמות מרחוק נעזר Bergman במספר ערכות Pocket Wizard אותן חיבר לכמה מן המצלמות אותן הביא לצורך צילום ההופעה. Bergman משתמש במצלמות ניקון ולצילום הביא מספר גופי D3S ו-D700 עם מספר עדשות בניהן 24-70 מ”מ, 70-200 מ”מ ו-14-24 מ”מ (בנוסף הוא נושא עימו בסרטון גם עדשת טלפוטו ארוכה בלתי מזוהה – ככל הנראה 500 מ”מ או 600 מ”מ).

הסרטון שהכינו fstoppers:

כמה דוגמאות מעבודתיו המרשימות של Bergman:

תמונה נוספת מן ההופעה של בון ג’ובי – לתפוס את הרגע הנכון (צילום: David Bergman)

Bon Jovi 2 David Bergman

דרו קרי וחבורת “המאלתרים” (צילום David Bergman)

Dru carey David Bergman

צלילה חופשית על רקע העיר ברצלונה (צילום: David Bergman)

Swiming David Bergman

ל-Bergman לא מעט דוגמאות נוספות לעבודותיו באתר האינטרנט שלו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *