ראשי מבזקים הכרזות NEX FS100 – מצלמת וידאו מקצועית של סוני בעלת עדשות מתחלפות

NEX FS100 – מצלמת וידאו מקצועית של סוני בעלת עדשות מתחלפות

0
0

אנו לא מרבים לדווח על מצלמות וידאו ייעודיות באתר אך מוקדם יותר היום הכריזה סוני על מצלמה מקצועית מסדרת ה-NEX (אליה שייכות גם ה-NEX 3 וה-NEX 5 אותה סקרנו בהרחבה באתר בשנה שעברה).

ה-NEX FS100 היא מצלמה המוגדרת כ”מקצועית” (עם תג מחיר תואם המגיע בארה”ב למעל 6500 דולרים). למצלמה חיישן CMOS יחיד בפורמט מקביל ל-35 מ”מ, מסך 3.5 אינצ’ ברזולוציה גבוהה, מיקרופון Shotgun מובנה, וכמובן יכולת צילום וידאו ברזולוציה גבוהה 1920 על 1080 עד 60 פריימים לשנייה (או 28 מגה בייט לשנייה).

כצפוי מגיעה המצלמה עם אבזור מקצועי הכולל 2 כניסות XLR וברירת המחדל איתה מגיעה המצלמה היא עדשת ה-E 18-200mm F3.5-6.3 OSS של סוני.

כפי שניתן לראות למרות האירועים ביפן סוני ממשיכה הלאה ומכריזה על מוצרים לפי הלו”ז המתוכנן (זמינות בפועל היא כבר שאלה אחרת). הדבר בהחלט מוביל לתקווה כי כבר בקרוב נראה דגמי מצלמות סטילס חדשים מסוני (מחליפתה של ה-NEX 3 ככל הנראה בפתח).

ה-NEX FS100 של סוני – האם בקרוב מצלמות נוספות מסדרת ה-NEX?

Sony NEX FS100

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *