ראשי מבזקים הדור הבא של מצלמות הרפלקס המקצועיות של קנון – מה בפתח?

הדור הבא של מצלמות הרפלקס המקצועיות של קנון – מה בפתח?

0
0

האתר canonrumors פרסם לאחרונה ידיעה מעניינת בדבר ליין המצלמות המקצועיות החדש (האפשרי) של קנון לשנת 2011.

שלושה דגמים נמצאים כיום בליין המקצועי של קנון:

  • EOS-1Ds Mark III – דגם העל המקצועי אשר הוכרז ב-2007. דגם זה צפוי כנראה להיות מוחלף במצלמה חדשה ושונה לגמרי בעלת מעל ל-30 מגה פיקסל ומספר תכונות מתקדמות ביותר בין המחצית השנייה של 2011 למחצית הראשונה של 2012 (על פי האתר הבריטי northlight-images לקנון כוונות להתמודד ראש בראש מול שוק הפורמט הבינוני – דבר שעלה כזכור גם בראיון שאנו קיימנו עם החברה בתערוכת פוטוקינה לפני כחודשיים).
  • EOS-1D Mark IV – הדגם החדש ביותר בליין בעל חיישן שאינו מלא (APS-H) אשר הוכרז באוקטובר 2009. לפי השמועה האחרונה דגם זה יוחלף כבר במחצית השנייה של 2011 בדגם חדש (צעד מפתיע אם לא למעלה מכך). הדגם החדש יכלול חיישן פורמט מלא (Full Frame) ורזולוציה נמוכה מעט יותר – כ-15 מגה פיסל (הדגם הנוכחי כולל חיישן בן 16.1 מגה פיקסל).
  • EOS 5D Mark II – הדגם המקצועי הפופולארי ביותר של קנון אשר הוכרז באוגוסט 2008. דגם זה צפוי להיות מוחלף אף הוא במחצית השנייה של 2011 בדגם חדש (EOS 5D Mark III) בעל מערכת פוקוס חדשה (דומה לזו של ה-EOS 7D), רזולוציה משופרת/חיישן חדש ושינויים נוספים.

אם מותר לנו להעריך בזהירות – עד שנדע מה הכיוון האמיתי של קנון יעברו עוד לא מעט שמועות בזרם המדיום המקוון – נחכה ונראה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *