ראשי מבזקים פנסוניק מתכננת שתי סדרות חדשות של מצלמות לשנת 2011?

פנסוניק מתכננת שתי סדרות חדשות של מצלמות לשנת 2011?

0
0

בידיעה אשר מתפרסמת היום באתר 43rumors מופיעה שמועה (בסבירות גבוהה – זאת לטענת מנהלי האתר אשר התגלה לא פעם כמדוייק) לפיה בשנה הקרובה צפויה חברת פנסוניק להציג שתי סדרות חדשות לגמרי של מצלמות אשר יתבססו על חיישני המיקרו 4/3 של החברה. המקור לא מסר פרטים נוספים בשלב זה אבל פתח פתח נרחב לספקולציות.

ב-43rumors הועלו מספר אפשרויות ואנו שמחים להצטרך ולהציע ניתוח משלנו לכיוונים הפוטנציאליים אליהן יכולה לצעוד חברת פנסוניק בעתיד הקרוב:

  • מצלמה בעלת חיישן גדול ועדשה קבועה – חברת אולימפוס הפועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חברת פנסוניק (פורמט המיקרו 4/3 הינו פורמט משותף לשתי החברות) הציגה אבטיפוס של מצלמה שכזו בתערוכת פוטוקינה (סרטון שהקלטנו בנושא יפורסם בקרוב).
  • מצלמת ריינג’פיינדר – שיתוף הפעולה העמוק עם לייקה (המייצרת אופטיקה עבור פנסוניק) עשוי להוביל (כפי שכבר דיווחנו לפני מספר שבועות) לליין מצלמות ריינג’פיינדר אשר אפשר להניח שיהיו זולות משמעותית מן ה-M9 של לייקה.
  • מצלמה רפלקסית מקצועית – כיום מתייחסת פנסוניק לסדרת ה-GH כסדרה הגבוהה שלה. יחד עם זאת מעטים מחוץ לפנסוניק רואים בה תחרות ישירה לליין מצלמות הפורמט המלא של ניקון/קנון (או סוני). רבים היו מעוניינים לראות מוצר של חברת פנסוניק בקטגוריה זו אך הסבירות לכך ככל הנראה איננה גבוהה ביותר.

שלושת האפשרויות הללו אינן ממצות את הכיוונים אליהן עשויה פנסוניק לצעוד בשנה הבאה  ויהיה עלינו להמתין ולראות כיצד דברים יתפתחו. כמו תמיד חשוב לזכור – שמועות הן שמועות עד שלא הוכרז אחרת.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *