ראשי חדשות G-51 – נוהגים לצלם

G-51 – נוהגים לצלם

2
0

ככל שתחום צילום הוידאו הרפלקסי הולך ומתקדם כך מתפתחים להם גם עזרים שונים ומשונים אשר נועדו לסייע לצלמים. הפעם בחרנו להציג התקן מעט מוזר אשר נועד לקבע מצלמות סטילס (ווידאו) לרכבים נוסעים בכדי לאפשר צילום תוך כדי נסיעה.

ה-G-51 Camtree Gripper Suction Campod הוא שמה הארוך למדי של חצובה גמישה בעלת רגליות ואקום מסיביות. הערכה מגיעה עם שלוש רגליות ואקום המסוגלות לשאת (לטענת היצרן) עד 4 ק”ג של מצלמה (סטילס או וידאו) ולהתכוונן בהתאם לצורה בה מעוניין הצלם להסריט את נסיעת הרכב. רגליות הואקום התעשייתיות של ההתקן חייבות להיות חזקות במיוחד בכדי לשאת את המצלמה ולעמוד בטלטלות הדרך וברוחות הנוצרות בעת נסיעה במהירות גבוהה.

G 51 gripper 2

בעת התקנה מחוץ לרכב לא ניתן לשלוט בצורה נוחה בצילום לא כל שכן לראות מה מצלמת המצלמה. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו יכול להגיע ממוצר אותו סקרנו לאחרונה ואשר הוצג בתערוכת פוטוקינה 2010 – הלא הוא ה-Gigtube Wireless Digital Viewfinder. התקן זה כולל משדר המתחבר למצלמה ומסך חיצוני המאפשר צפייה בתמונה המצולמת ממרחק של עד 100 מטרים.

G 51 gripper 3

ה-G-51 הינו הדגם התלת רגלי של הערכה. ברשת ניתן למצוא גם דגמים בעלי זוג רגליים או רבעה רגליים בעלי כושר נשיאה שונה (למצלמות קלות או כבדות יותר). מחירה של ה-G-51 עומד על כ-400 דולר בארה”ב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    wainberg.k88

    03/12/2010 ב 3:39 PM

    אדיר

    השב

  2. Avatar

    RaphaelBenDor

    08/12/2010 ב 8:05 AM

    מעולה! אפשר להוסיף את זה לWISH-LIST שלי ? 🙂

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *