ראשי מגזין השוואת מטענים לסוללות ה-Z של מצלמות סוני

השוואת מטענים לסוללות ה-Z של מצלמות סוני

0
0

אמש פרסמנו סרטון קצר באתר הבת שלנו בשפה האנגלית LensVid בו משווה הצלם  Dave Dugdale מספר מטענים (ופתרונות הטענה) שונים לסוללות ה-Z (השם המדויק הוא Sony NPFZ100) המשמשות את מרבית המצלמות מהדור החדש של החברה (כולל A7III/A7RIII/A9). מכיוון שהמצלמה לא מגיעה עם מטען משלה ולעיתים תרצו להטעין במקביל שתי סוללות מומלץ לכל מי שעובד עם המצלמות הללו להציץ בסרטון ובתקציר התוצאות שהבאנו לכם בהמשך.

סוללות ה-NPFZ100 הביאו מהפכה למצלמות סוני המתקדמות (שבדור הקודם עבדו עם סוללות ה-NP-FW50 החלשות) אבל ההטענה שלהם אמורה לכאורה להתבצע במצלמה עצמה באמצעות כבל USB-C המגיע עם המצלמה. אם תרצו להטעין את הסוללה מהר יותר תצטרכו מטען חיצוני ויש לא מעט אופציות בשוק עם מחירים שונים, מספר סוללות שונה שניתן להטעין במקביל וכמובן זמני הטענה שונים.

הינה המטענים שבדק Dugdale, ראוי לציין שהבדיקות נעשו בטמפרטורה של 18 מעלות – בארץ – בעיקר בעונות הקיץ זמני ההטענה עשויים להיות שונים למדי:

  • Hahnel Cube2: מטען כפול – 125 דקות להטענה – מחיר $80.
  • Sony BC-QZ1: המטען המקורי של סוני (יחיד) זמן הטענה 130 דקות – מחיר $88.
  • Watson Duo Charger: מטען כפול זמן הטענה 169 דקות – מחיר $69.
  • Watson Compact AC/DC Charger: מטען קומפקטי יחיד – 276 דקות – מחיר $20.
  • כבל הטענה של Pearstone עם USB-3.1 – זמן הטענה 285 דקות – מחיר  $10.
  • Power2000 PT-100 – מטען יחיד פלוס חיבור לרכב – זמן הטענה 365 דקות – מחיר $10.

כדאי להעיר שבבדיקה ה-Hahnel הציג סוללה מוטענת ב-100% על הצג כשבפועל המצלמה דיווחה על אחוזי הטענה נמוכים יותר עם אותה סוללה. אנו נתקלנו בבעיה דומה עם מטענים אחרים ובפועל אנו נוהגים להשלים הטענה פעמים רבות כשהסוללה מחוברת לחשמל דרך המצלמה בכדי לוודא טעינה של 100%).

אם אתם עובדים או התנסתם במטען אחר אשר מטעין מהר יותר (בצורה עקבית וטובה), כתבו לנו בתגובות.

הסרטון הקצר של Dugdale על המטענים השונים לסוני

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *