ראשי מגזין 9 טיפים יצירתיים מגניבים לשדרוג הצילום שלכם

9 טיפים יצירתיים מגניבים לשדרוג הצילום שלכם

0
0

חברי קהילת הצלמים הבינלאומית cooph החליטו לחלוק עימנו 9 טיפים חביבים שיאפשרו לכם להיות קצת יותר יצירתיים בצילום הבא שלכם.

זאת לא הפעם הראשונה שאנו פוגשים את הסרטונים של חברי קבוצת COOPH (קבוצת צלמים בינלאומית הכוללת צלמים מכל העולם אך בעיקר מגרמניה). בעבר פרסמנו כמה סרטונים מאד מוצלחים ואהודים של הקבוצה המראים טיפים וטריקים לשיפור הצילום על ידי שימוש ויצירה של עזרים פשוטים שונים.

קצת יצירתיות ויש לכם תמונה מנצחת

הינה סיכום קצר של מה שתמצאו בסרטון:

  • משחקי פרספקטיבה – הציבו אובייקט קטן קרוב למצלמה והתרחקו ובצעו “אינטראקציה” וירטואלית איתו (למשל קפצו במקום), אחרי כמה נסיונות יכול להיות שקבלו תוצאות משעשעות למדי.
  • עדשת מאקרו בשיטת עשה זאת בעצמך – יש לכם עדשת 50 מ”מ ישנה? (אפשר למצוא זולות כאלו ביד 2), קחו גליל נייר טואלט וקצת נייר דבק חזק וחברו הכל ביחד (כשהעדשה הפוכה).
  • מחזיק מגנטי לגופרו – פתרון מגניב ושימושי המנצל מגנטים קטנים עם  Sugru Moldable Glue (חומר מדהים ומומלץ מאד בלי קשר). כמו שאפשר לראות בסרטון ניתן לחבר את החומר למחזיק כשמגנטים בפנים ולחבר את המחזיק לכל משטח מתכת מתמגנט.
  • קיר הבוקה  – הטריק האהוב עלינו בסרטון. השתמשו בנייר כסף מקומט – האירו אותו והשתמשו בעדשה מהירה בכדי לטשטש את הרקע וקבלו תוצאה מגניבה במיוחד.
  • דיפיוזר וילון אמבטיה  – אין לכם דיפיוזר או ספוטבוקס ואתם רוצים אור רך יותר – תלו וילון אמבטיה והציבו את התאורה מאחור – פשוט וזול.
  • מצלמת חור – קידחו חור זעיר במרכז מכסה המצלמה (אפשר לרכוש כאלו נוספים תמורת סכום פעוט ברשת בהתאם לדגם המצלמה שלכם). כסו עם נייר דבק והשתמשו במחט בכדי לייצר חור בנקודה שבה קדחתם – צלמו בהנאה!
  • צילום תת ימי עם… אקווריום – פיתרון DIY קלאסי – קחו אקווריום ישן (אבל אטום הייטב – מומלץ לבדוק לפני שאינו נוזל), הכניסו את המצלמה שלכם לתוכו והכניסו למים בצורה שהמים לא ייכנסו פנימה (רצוי עד לקו המים) וקבלו צילומים מתחת למים ומעליהם יחד ללא צורך לרכוש מצלמות תת ימיות או כיסויים מיוחדים.
  • טבעת האש – יש לכם Sparklers? (המקלות הבוערים ששמים מעל עוגות יום הולדת), חברו כמה לחוט מתכת שעיקמתם לצורה עגולה. הדליקה אותם ובמרחק מספיק מאחור הציבה את הדוגמן/דוגמנית שלכם – תוצאה לוהטת מובטחת.
  • טיפות במהירות גבוהה – כל מה שאתם צריכים כאן הוא קצת חלב, צבע אוכל, קערה ומבזק (אם יש לכם אפשרות להפעילו מרחוק מצויין – אם לא השתמשו במבזק של המצלמה), הפילו את הטיפות של הצבע לתוך החלב וצלמו עם המבזק (עדשת מאקרו יכולה לעזור כאן).

אנו נמשיך להביא לכם טיפים מגניבים לצילום ואם גם לכם יש כאלו אתם מוזמנים לשתף!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *