ראשי חדשות מה חדש בפוטושופ CC 2017

מה חדש בפוטושופ CC 2017

1
0

אדובי השיקה היום עדכון משמעותי נוסף (שני במספר לשנה זאת) לחבילת הקריאטיב שלה כולל עדכון לפוטושופ המכונה פוטושופ 2017 – להלן הפרטים.

פוטושופ 2017 לא מתרכז בנושא מסוים (לעיתים אדובי שמה דגש על צלמים ולעיתים על אספקטים הקשורים לגרפיקאים ומעצבים – הפעם מדובר באסופה של תכונות, שיפורים ותיקונים אשר יכולות להיות שימושיות לקהלים שונים).

מסך הפתיחה החדש של פוטושופ בגרסת 2017

photoshop-cc-2017

  • פותחים עם templates – כעת כשתפתחו מסמך חדש תקבלו עמוד מיוחד עם templates מסוגים שונים אותם תוכלו לעצב או להוריד ולהשתמש בהם ליצירה מהירה של כל מיני עיצובים מעניינים.
  • חיפוש מקיף – בדומה למה שהיה אפשרי בחלק מהתוכנות האחרות של אדובי מזה זמן – ניתן כעט לחפש בכל “רחבי הפוטושופ” כלים או מונחים אחרים וכן לחפש טמפלטים פונטים ואפילו סרטונים לימודיים.
  • תמיכה בפונטים מסוג SVG – כעת תוכלו להשתמש בפונטים עם גרדיאנטים מובנים וכן בכמות גדולה של אמוג’ים (אם זה מה שאתם באמת אוהבים).
  • שיפורים ל-Select And Mask – תכונה זאת שהוצגה בגרסה הקודמת שופרה ואמורה לעבוד מהר יותר, עם כלי לסו חדש ועוד שיפורים קטנים.
  • Face-Aware Liquify – עוד כלי שזכה לשיפורים מהגרסה הקודמת (למשל עבודה בנפרד על כל עין).
  • שיפורים בעבודה עם סיפריות ענן – חיפוש בתמונות סטוק של אדובי באופן ויזואלי ועוד.
  • שיפורים לפאנל ה-Properties – כולל ציון גודל המסמך ואפשרות שינוי ממנו באופן ישיר ומשחק עם פונטים.
  • Adobe Camera Raw 9.7 – תמיכה במסכי מגע/לחץ ומצלמות ועדשות חדשות.
  • יש עוד הרבה שיפורים קטנים ונקודתיים – ראו בסוף העמוד.

אם לומר את האמת אין בגרסה החדשה פריצות דרך גדולות במיוחד בוודאי לא עבור צלמים, אלא עוד שיפורים ועדכונים די מינוריים. למי שעוסק יותר בעיצוב ה-templates החדשים יכולים להיות שימושיים (אם כי לנו לפחות לא ברור כמה templates חינמיים באמת קיימים פרט לאלו שניתן לראות ולהוריד במסך הפתיחה).

הינה מספר סרטונים שמציגים חלק מן התכונות החדשות והמשופרות בפוטושופ 2017.

סרטון המציג כמה מהתכונות החדשות של פוטושופ 2017

פריסטים ותבניות בפוטושופ 2017

חיפוש בפוטושופ 2017

שיפורים בספריות בפוטושופ 2017

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    Ben

    02/11/2016 ב 8:43 PM

    נחמד, לא יותר.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *