ראשי מגזין DIY 14 טיפים וטריקים שישפרו את הצילום שלכם בלי הוצאות מיותרות

14 טיפים וטריקים שישפרו את הצילום שלכם בלי הוצאות מיותרות

0
0

חברי קהילת הצלמים הבינלאומית cooph החליטו לחלוק עימנו שורה של טיפים שימושיים הנעזרים באמצעים ביתיים פשוטים וזולים אשר יאפשרו לנו לייצר תמונות טובות או יצירתיות יותר – אל תפספסו.

אף שכאן בישראל כולנו מתמודדים באופן טבעי עם במצב הביטחוני ועם ריבוי החדשות והאירועים, דווקא בעולם הצילום בחו”ל מדובר בתקופה “יבשה” מאד עם מעט מאד חדשות. זמן מצויין לכמה טיפים פשוטים ושימושיים שישדרגו את הצילום שלכם מבלי להשקיע בעזרים יקרים.

חברי קבוצת COOPH (קבוצת צלמים בינלאומית חדשה הכוללת צלמים מכל העולם) פרסמו בתקופה האחרונה שני סרטונים קצרים וקצביים הכוללים 7 טיפים כל אחד המסבירים כיצד

נפתח עם הסרטון החדש יותר הכולל 7 טיפים והדגמות מסוג “עשה זאת בעצמך (DIY) כולל שימוש במראה, בכדור זכוכית, במשטח שחור מחזיר וטאבלט בגרב ניילון ואפילו ב”מיני להביור” (מסוכן תיזהרו!).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IH0wVcpDCok#t=134[/youtube]

הסרטון הקודם של הקבוצה כולל אף הוא 7 “טריקים” ביניהם טיפ שימוש בשעון מטבט לצילום טיימלפס, פילטר צבעוני פשוט, פילטר ואזלין, דיפיוזר פשוט למבזק, מתאם לפילטר ND ריבועי ועוד.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z3MohNj9eVo[/youtube]

חלק מהטריקים הללו וותיקים מאד ומוכרים ללא מעט חובבי צילום, אך אנו משוכנעים שיש בין הרשימה ה”ל כמה רעיונות פשוטים שלא הכרתם ואולי תמצאו בהם תועלת. גם לכם יש טיפים/טריקים – שתפו אותנו!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב DIY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *