ראשי מגזין מצלמה-כבש: סוני מגייסת כבשים לצילום הטור דה פראנס

מצלמה-כבש: סוני מגייסת כבשים לצילום הטור דה פראנס

0
0

על הרבה חיות מצלמות שמענו כאן כבר באתר אבל כבשים מצלמות, ועוד במירוץ הטור דה פראנס היוקרתי – זה כבר באמת נשמע מוזר מכל דמיון. אלא שהמציאות מסתבר, עולה על כל דמיון ובמירות הטור דה פראנס הקרוב אשר ייערך בסוף החודש בצרפת ילבשו 5 כבשים מצלמות מיוצבות של סוני שיופעלו מרחוק ויצלמו את הרוכבים.

הסיפור הבא מוזר למדי. ה-dailymail הבריטי פרסם לאחרונה כי סוני החלה לצייד קבוצה קטנה של כבשים במצלמות וידאו חדשות מתוצרתה אשר נועדו לצלם את אירוע הרכיבה הגדול בעולם. הרעיון נולד במוחו של אחד מאנשי היח”צ של סוני באנגליה אשר רצה לקדם את מוצרי החברה אך משום שסוני איננה נותנת חסות רשמית של האירוע (אולי גם בשל מצבה הכלכלי של החברה) בחר בדרך יצירתית למשוך תשומת לב למוצרי החברה במסגרת התחרות.

עדשת טלה

Sony-shepcam-1

כאשר אנשי ה-PR של סוני יצאו לגבעות של יורקשר (שם יתחיל הטור דה פראנס בן 190 הק”מ בטרם יגיע לצרפת) לחפש בעלי כבשים שיסכימו להשתתף בניסוי המוזר של סוני התברר כי מגדלי הכבשים המקומיים אינם מתעניינים ממש בקידום מוצר ובקמפיינים ויראליים ברשת. לבסוף לאחר לא מעט חיפושים מצאו אנשי ה-PR של סוני את Ian Hammond – חוואי מקומי אשר בתמורה לאפשרות להתקין על 5 כבשים שברשותו מצלמות דמויות GOPRO של סוני (דגם HDR-AS100VR מיוצבת ועמידות למים אם אתם מתעניינים במיוחד), קיבל מעטפה עם כסף מזומן והבטחה שלא לפגוע בכבשים (מלבד כמה צילומים לצורכי פרסום).

איך עושה טלה עם מצלמה?

Sony-shepcam-3

אף שהמצלמות נשלטות מרחוק אנו מתקשים לראות אותן כאפקטיביות במיוחד ובכל זאת במישור הפרסומי סוני בהחלט הצליחה לזכות בתשומת הלב אותה חיפשה בלי להשקיע הרבה כסף – יצירתיות בפרסום מנצחת פעם אחר פעם.

הכבשים ירוצו אחרי הרוכבים?

Sony-shepcam-4

אנו מזכירים לכם כי תוכלו למצוא עוד הרבה סיפורים על צלמים, דובים וחיות אחרות בערוץ החדש שלנו בבלוג – “על צלמים ובעלי חיים“.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *