ראשי מגזין טמרון: מי צריך עדשות חדשות, יש משחקי מחשב

טמרון: מי צריך עדשות חדשות, יש משחקי מחשב

0
0

חברת טמרון לא הייתה פורייה במיוחד בכל הקשור לעדשות חדשות בשנה האחרונה אך דווקא בתחומים אחרים נראה שהחברה משקיעה משאבים. לאחרונה השיקה טמרון אנגליה משחק מחשב כחלק מקמפיין חדש.

טמרון פעילה לא מעט ברשת והיא כבר השיקה עבר מערכות אינטראקטיביות (דוגמת הכלי לבחינת עומק שדה ואורך מוקד עדשות אותו סיקרנו בראשית השנה שעברה). הפעם הלכה טמרון על כיוון מעט שונה – היא פיתחה אתר אינטרנט המשלב בתוכו משחק עם אלמנטים פרסומיים ותחרויות נושאות פרסים.

מי יצלם את הליוותן?

Tamron game 1

הקונספט חביב למדי – משתמשים נרשמים ומשחקים זה כנגד זה במשחק רשת שמטרתו צילום מהיר ככל הניתן של אובייקטים המופיעים על המסך (מעין גרסה של משחק אקדוחנים עם מצלמה ועדשת זום). נקודות ניתנות בהתאם למידת הדיוק והמהירות ומרף נקודות מסוים המשתמש זכאי להיכנס להגרלה חודשית (ארבע הגרלות כאלו נערכות בכל חודש ובניהם פרסים דוגמת מכשיר iPad2, עדשת 18-270 חדש של טמרון, תיק של חברת Tamrac ועוד).

אין עדשות חדשות? תנו פרסים

Tamron game prizes

משום שמדובר בשירות המוצע ללקוחות האנגלים של חברת טמרון משתמשים ישראלים לא ממש אמורים להירשם או להשתתף, אך תושייה מינימאלית אפשרה גם לנו להירשם ולנסות. ההתנסות שלנו הייתה מעט מוגבלת בשל האטות (lag) שלא ממש סייעו לנו לגבור על יריבנו הוירטואליים. בכל מקרה גם אם היינו זוכים אפשר להניח שהפרסים לא היו נשלחים מחוץ לבריטניה.

מי שרוצה בכל זאת את כוחו מוזמן לעשות זאת בקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *