ראשי מגזין Holger Pooten – הצלם הקוסם

Holger Pooten – הצלם הקוסם

0
0

הצלם יליד גרמניה Holger Pooten היה בהחלט יכול להיחשב כקוסם. בתמונותיו ניתן לראות אנשים עולים באש, עצמים מתפוצצים, מתרסקים, מרחפים ומה לא. ניסינו לברר מהיכן הוא שואב את רעיונותיו וכיצד הוא משיג את התוצאות המרשימות אליהן הוא מגיע בעבודותיו.

עמוד האיש (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 2

ל-Holger Pooten צלם יליד גרמניה המתגורר ופועל בלונדון יש רצון עז ללכוד רגעים בלתי אפשריים. בעבודתיו ניתן למצוא מספר מוטיבים חוזרים בניהם רגעים שהוקפאו בזמן, עצמים מתפוצצים, אוביקטים שפורקו באופן מסתורי או מרחפים באוויר.

למה לא זרקת את הזבל? (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 3

בראיון אותו נתן ל-bakmagazine מספר Pooten כי השראתו לצילומיו הסוריאליסטיים לא מגיעה דווקא מעולם הציור אלא מכיוונם של סרטים וחוברות קומיקס, בעיקר כאלו אשר צויירו בצרפת והן בעלי אופי אפל. בתחום הצילום יש לו חיבה יתרה לצלם Juergen Teller ולעטיפת האלבום של להקת פינק פלויד אותה צילם.

פרחים (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 4

המרסק (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 6

צ’יפס (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 7

פקסימליה (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 9

פשע (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 10

חתולבוט (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 1

כשנשאל לגבי פרויקט חלומותיו אמר Pooten כי הוא מאמין שיצירתיות איננה מגיעה מחופש מוחלט אלא דווקא מקיומם של גבולות. חלומו הוא לצלם בחוסר כבידה באחד מן המטוסים המאמנים אסטרונאוטים בטיסה לחלל.

זהירות (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 8

Pooten עוסק בין השאר גם בצילום מסחרי וגישתו המקורית הובילה אליו מספר לא מבוטל של לקוחות גדולים בניהם נייק, אדידס, אינטל, BMW, פנסוניק ושורה של מגזינים מובילים.

אדידס (צילום: Holger Pooten)

Holger Pooten 5

ניתן למצוא צילומים רבים נוספים של “הקוסם” באתר האינטרנט שלו. דוברי הגרמנית יוכלו וודאי למצוא עניין בראיון הוידאו שנערך עימו בו הוא מדבר על תמונותיו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *