ראשי מבזקים הכרזות Noktor 50mm f/0.95 מגיע לסוני NEX

Noktor 50mm f/0.95 מגיע לסוני NEX

0
0

פחות מחודש עבר מאז דיווחנו על פשיטת רגל של יצרנית העדשות Noktor ומאוחר יותר על חזרתה “מן המתים” לאחר שנרכשה על ידי החברה הסינית SLRmagic, וכעת מסתבר שהחברה צפוי להכריז בקרוב על גרסה חדשה של עדשת ה-Noktor 50mm f/0.95 הידנית המהירה שלה גם למצלמות ה-NEX של סוני.

ההבדל הגדול בין הדגם הקיים המותאם למצלמות המיקרו 4/3 של פנסוניק ואולימפוס לבין הדגם החדש הצפוי למצלמות סוני, נוגע לכיסוי החיישן. בעוד העדשה המיועדת למצלמות המיקרו 4/3 מכסה חיישן קטן יחסית (קרופ פקטור 2), מצלמות הסוני NEX הן בעלות קרופ פקטור רגיל לפורמט ה-APS-C (סביב 1.5) ודרושה לשם כך עדשה גדולה יותר (ויש להניח כי גם יקרה יותר). חידוש נוסף על פי החברה – הדגם החדש ייוצר ביפן ויהיה בעל מבנה אופטי שונה (הדגם הקודם לא נחשב איכותי דיו לצילום סטילס בצמצם פתוח על ידי גורמים שונים שניסו אותו).

לאור התהפוכות הרבות אשר עברו על החברה הקטנה אנו מרשים לעצמנו לקחת כל מידע חדש הנוגע אליה עם קורטוב קל של מלח.

Noktor – בקרוב גם לסוני NEX?

Noktor 50mm f 0.95

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *