ראשי מגזין אופרה מחלקת חינם D3100 של ניקון

אופרה מחלקת חינם D3100 של ניקון

2
0

כשאופרה וינפרי מכריזה על מוצר כ”סקסי” אפשר לצפות לזינוק מטאורי במכירות. האישה שהפכה אימפריה בארצות הברית חילקה בשבוע שעבר בתוכניתה הפופולארית שורה של מתנות לקהל אשר התארח באולפן. בין השאר חולקו לעשרות האורחות אסירות התודה מצלמות D3100 של חברת ניקון, מצלמה אותה הגדירה וינפרי כ”מצלמה האולטימטיבית מיצרנית הצילום האולטימטיבית” וכן כ-” one sexy camera”.

ישראלים רבים מתקשים להבין את “התופעה” המכונה אופרה וינפרי אלא שזו הפכה מזמן לאימפריית שיווק חסרת תקדים. ביתו של כורה פחם ועוזרת בית אשר גדלה במיסיסיפי בראשית שנות ה-60, אופרה הצליחה בכוחות עצמה לטפס ממנחת טלוויזיה אנונימית בראשית שנות ה-80 לאישה המשפיעה ביותר של המגזין פורבס, Life ו-TIME ולבעלת הון אישי המוערך כיום בכ-2.7 מיליארד דולר. מגע הזהב של אופרה הפך בעבר מרואיינים לסליבריטאים בין ליל, הקפיץ מניות והזניק מוצרים לראש טבלת המכירות.

תוכניתה האחרונה של אופרה אשר שודרה בארה”ב בשבוע שעבר שברה שיאי צפייה אך גם הגניבה הצצה אל יכולתה של אומנית השיווק לעשות דברים שאף גורם אחר בעולם השיווק אינו מסוגל להם. בתוכנית אחת חילקה אופרה לכל הקהל בר המזל (המורכב ברובו מנשים צווחניות למדי) אשר ישב באולפן, סל עצום של מוצרים בניהם מכשיר אייפד, טלוויזיה של חברת סוני בשווי 3500 דולר, בגדים ממיטב החברות, עגילי יהלום, שעוני יוקרה, שייט באיים הקריביים ושיאו של הערב – כל אורח/ת בקהל זכה בחיפושית חדשה של חברת פולקסווגן מודל 2012 (מכונית אותה יקבלו כנראה רק בשנת הדגם הבאה). בין לבין כאמור זכו היושבים בקהל גם ב-D3100 של ניקון. בשבועות הקרובים ולקראת תקופת החגים בארה”ב נגלה האם גם הפעם הקידום של אופרה הועיל למכירות.

לרשימה חלקית של המתנות אותן חילקה אופרה בתוכנית (אזהרה: לא מומלץ לקנאים).

מתוך תוכניתה של אופרה – תגובות הקהל המשולהב (ההכרזה על ה-D3100 איננה מופיעה אך המצלמה נראית על כמה מן הנוכחים בקהל בנקודות שונות בסרטון):

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    איציק

    24/11/2010 ב 8:02 AM

    תקפידו בבקשה קצת על כתיבה נכונה ובלי שגיאות

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    24/11/2010 ב 10:09 AM

    לא שיש לנו בעיה עם ביקורת בונה אבל ראוי לציין מה השגיאה ולא להעיר סתם כך.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *