ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 8 – מצלמות תלת מימד?

סקר MegaPixel מספר 8 – מצלמות תלת מימד?

0
0

אנו פותחים היום בסקר השמיני של האתר אשר עניינו מצלמות (סטילס) תלת מימדיות. נושא הצילום התלת מימדי אינו חדש אך בשנה האחרונה זכה לדחיפה משמעותית במידה רבה בשל הצלחתן של טלוויזיות וסרטי התלת מימד בעולם.

אנו מסקרים את נושא התלת מימד בצילום מזה זמן ובחודשים האחרונים נראה בהחלט כי ישנה התעוררות מסויימת – חברת פוג’יפילם השיקה את דגם ה-Finepix Real 3D W3 וחברת פנסוניק השיקה עדשה תלת מימדית. גם חברות אחרות אותן שאלנו בנושא בתערוכת פוטוקינה 2010 נשמעו כבוחנות את הנושא ויש להניח כי נשמע כבר בחודשים הקרובים על פתרונות ממספר חברות נוספות בתחום התלת מימד.

בסקר הנוכחי יצאנו לברר כיצד גולשי MegaPixel רואים את האפשרות לצלם סטילס בתלת מימד – האם מדובר בעוד טרנד חולף או שמה במגמה הצפויה לתפוס לעצמה חזקה קבועה בתחום הצילום בשנים הקרובות.

לאחרונה גם הסתיים הסקר השביעי של MegaPixel אשר נועד לברר כיצד מוציאים הגולשים את כספם על קניית ציוד צילום. התוצאות הפתיעו גם אותנו:

seker 8

כפי שניתן לראות בתרשים יותר משליש מן המצביעים ציינו כי השקיעו בשנה פחות מ-2000 ש”ח על ציוד צילום אך כל שלושת האפשרויות הנותרות זכו לקרוב לרבע מקולות המצביעים כל אחת. מפתיע במיוחד למצוא קרוב לרבע מן הגולשים המשקיעים למעלה מ-5000 ש”ח בכל שנה בציוד צילום. אפשר להניח כי אחוזי הצבעה גבוהים יותר היו מניבים תוצאות שונות במעט ובכל זאת מדובר בחומר מעניין למחשבה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *